האדמו"ר הפתיע את המנהלים: חובה לפרסם

    חיים כץ No Comments on האדמו"ר הפתיע את המנהלים: חובה לפרסם

    הכרעתו הנדירה של הרבי מסדיגורא ניתנה במהלך ביקור של נציגים מהנהלת 'לאומית' במעונו, כחלק מסיור בבתי גדולי התורה | גאב"ד בד"ץ בני ברק: חובה לבצע בדיקות מקדימות למניעת מחלות

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפרוס השנה החדשה, עלתה משלחת של נציגי הנהלת 'לאומית שירותי בריאות' אל הקודש פנימה לבתיהם של גדולי התורה בבני ברק, על מנת לקבל את ברכתם ועצתם של הרבנים על השאלות העומדות על הפרק ואת הכוונתם בנושאים רפואיים חשובים.

    המשלחת, בהשתתפות מנהל מחוז מרכז ב'לאומית' מר עודד שטמר, מנהל שיווק ארצי למגזר החרדי הרב אפרים רוזנשטיין ,מנהל אשכול בני ברק הרב פישי ויזל, מר ערן גייזלר מנהל המכירות המחוזי והרופא האזורי ד"ר רנטו פוסמן, פתחה את הסיור בביקור במעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מסדיגורא שליט"א.

    האדמו"ר הביע התעניינות בנסיבות הטבעיות שגורמות למחלות שונות כגון מחלת הסוכרת, ובדרכים למנוע את התפרצותן. בתשובה לשאלת הרבי מדוע הוא נתקל בשנים האחרונות ביותר מקרים של רגישויות למוצרי מזון שונים, הסבירו אנשי הרפואה כי השינויים בעולם התעשייה והמזון הם הגורמים לכך.

    בשלב הבא הפתיע האדמו"ר את הנוכחים בהכרעה נדירה, לפיה חובה עליהם לפרסם את הדברים שהם עושים לטובת הכלל, ציבור הלקוחות בבני ברק בפרט ובכל הערים בכלל, מכיוון ש"יש עניין של פרסום עשיית מצווה".

    הרבי אף התעניין בקצב הצמיחה של 'לאומית' בבני ברק, שם הצטרפו לקופה מעל 3,000 לקוחות חדשים ובמגוון השירותים שהיא מעמידה לרשות הלקוחות, בירך את חברי ההנהלה בברכת שנה טובה ואיחל להם שיגדלו מעלה מעלה.

    בהמשך הסיור הגיעו הנציגים למעונו של גאב"ד בד"צ בני ברק, הגאון הגדול רבי שריאל רוזנברג שליט"א, שם הציג הרב אפרים רוזנשטיין בפני הרב את השאלות והדילמות עמם מתמודדים הרופאים ב'לאומית'. הגאב"ד שיבח את שמירת ההלכה וגדרי הצניעות הנהוגים ב'לאומית', ובירך את חברי ההנהלה שיזכו להיות שליחים נאמנים לבריאות הציבור בעיר בני ברק.

    לאומית

    במהלך הדיון הערני שהתפתח במקום הורה הגאון הגדול כי: "זה פשוט שמחובת ההשתדלות יש חיוב לבצע בדיקות מקדימות", בקרב גברים ונשים בגלאים מתקדמים למניעת מחלות קשות, "כמו שכבר הורו בעבר גדולי הפוסקים, ובראשם מרן הגרי"ש ומרן הרב וואזנר זיע"א".

    בתחושה מרוממת יצאו חברי המשלחת אל ביתו של ראש ישיבת 'כסא רחמים', מרן הגאון הגדול רבי מאיר מזוז שליט"א שקיבל את המנהלים במאור פנים ובירכם בברכת שנה טובה, ושלא תצא תקלה תחת ידם. מרן הגר"מ מאזוז אף הביע התעניינות בפעילות 'לאומית' בבני ברק, כמו גם בהתרחבות השירותים של הקופה, כולל במרכז הרפואי 'הר סיני' הסמוך לישיבתו.

    לאומית אצל הרב מזוז



    0 תגובות