הנהלת בי"ח שמיר סיירה בכפר חב"ד

    קלמן טלר No Comments on הנהלת בי"ח שמיר סיירה בכפר חב"ד

    הנהלת המרכז הרפואי 'שמיר' בסיור בכפר חב"ד | רבה של כפר חב"ד להנהלה': רואים בחוש את המהפכה שעשיתם בכשרות

    הנהלת בית החולים בסיור
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנהלת המרכז הרפואי 'שמיר' קמפוס אסף הרופא קיימה השבוע ביקור בכפר חב"ד. הסיור נפתח ברוח הימים הללו בפרדס האתרוגים הוותיק בכפר חב"ד של הרב החסיד רבי לייזר גורליק.

    בביקור השתתפו מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון- קורח המנהל אדמנרסטיבי מר אילן יפתח, גב' יעל מעוז סגנית מנהלת הסיעוד, הרב מנדי בקרמן מנהל בית חב"ד ב'שמיר' , הרב הראל פדידה רב המרכז הרפואי, הרב משה קורניק מתאם קשרי קהילה.

    הפרדסן החסידי סיפר לחברי ההנהלה בראשות מנהלת המרכז הרפואי הד"ר אסנת לב ציון, על תולדות האתרוגים המיוחסים הגדלים בפרדס שנשתל מאתרוגים ששלח להם במיוחד הרבי ליובאוויטש זיע"א. בהמשך סקרו חברי ההנהלה ורב המרכז הרפואי את פרדס האתרוגים וקיבלו סקירה מקרוב על ההשקעה המרובה שנעשית בפרדס עד שזוכים לברך על המוגמר בשיווק האתרוגים לשוק לקראת חג הסוכות.

    לאחר מכן, הגיעו חברי ההנהלה לבניין אגודת חב"ד 770 לצפות במצגת מקצועית המספרת על ההשפעה הגדולה שהייתה לרבי על המנהיגות בישראל ובעולם. התרגשות גדולה נרשמה כאשר באופן מיוחד נפתח עבורם חדרו של הרבי.

    לאחר קריאת פרק תהילים שמעו הנוכחים תקיעת שופר מרגשת מפי הרב שמואל בקרמן מנהל בית חב"ד בבאר יעקב אשר פועל שנים רבות בעזרה ובסיוע לבאים בשערי המרכז הרפואי 'שמיר'.

    הסיור נחתם במפגש למידה עם המרא דאתרא הגאון רבי מאיר אשכנזי שליט"א ויו"ר ועד כפר חב"ד הרב נחמן רייכמן. במפגש השתתפו חברי הנהלת המרכז הרפואי רב המרכז הרפואי הרב הראל פדידה ושליח חב"ד במרכז הרפואי שיזם את הסיור השליח הרב מנדי בקרמן. הרב אשכנזי לא חסך במילים לשבח את מה שכינה "המהפכה" שעובר המרכז הרפואי בתקופה האחרונה החל מהקפדה על נושא הכשרות וכלה ברמת השירות האישי. הרב סיפר כי רק לאחרונה נולדו למזל טוב שני נכדים במרכז הרפואי, ובני משפחתו לא מפסיקים לשבח את היחס וכל המעטפת הייחודית לה זכו. לאחר מכן התקיים דיון מקצועי עם יו"ר הוועד, שבו עלו הצרכים השונים הייחודיים לכפר. אחד הנושאים שקיבל תשומת לב מיוחדת הוא נושא התחבורה הציבורית והצורך של משרד התחבורה למצוא פתרון תחבורתי מהכפר למרכז הרפואי. כלל הנוכחים ציינו, כי הקשר החזק, רב השנים, הקיים כיום בין המרכז הרפואי לכפר ימשיך במלו העוז ובכוונת ההנהלה לבוא לקראת הקהילה בכפר בכל מה שתוכל: "הדלת שלנו פתוחה לשליח שלכם מנדי בקרמן" אמר סמנכ"ל המרכז הרפואי אילן יפתח לרב. לאחר סיום הסיור בירך הרב את חברי ההנהלה שיזכו לשמש בית רפואה ושליחים טובים. הפגישה הסתיימה בברכת שנה טובה ובקבלת צלוחית דבש מתנת הועד לשנה טובה ומתוקה.

    מנהלת המרכז הרפואי הד"ר אסנת לב ציון אמרה בסיום הביקור: "אנחנו נרגשים להיות פה שוב כאורחי כפר חב"ד. מערכת היחסים שלנו עמוקה ושורשית, ארוכה בשנים ואנו גאים על כך. יש לנו יחסי שכנות מעולים ואני שמחה שהנשים היולדות בכפר חב"ד מוצאות אצלנו את כתובתן הטבעית. ועל היותנו שליחי רפואה מקצועיים ומצוינים לכלל תושבי הכפר. אני מודה למרא דאתרא וליו"ר הוועד הרב רייכמן, על קבלת הפנים והשת"פ. ולשליח מנדי בקרמן, שיזם את הסיור החשוב לקראת חגי תשרי".



    0 תגובות