הקדוש ארי פולד הי"ד מובא למנוחות: "הציל במותו חיים רבים"

    יעקב גפן 1 Comment on הקדוש ארי פולד הי"ד מובא למנוחות: "הציל במותו חיים רבים"

    הקדוש ארי פולד הי"ד מובא למנוחות בבית העלמין בכפר עציון | אלפי בני אדם משתתפים בלוויה, אישי ציבור רבים ועמך בית ישראל הגיע לחלוק כבוד לגיבור שהציל חיים במותו | ראש הממשלה הגיע אל בית המשפחה לניחום אבלים ואמר: "אנו חיים בזכות גיבורים כמו ארי. נזכור אותו תמיד"

    מדליקים נר במקום הפיגוע צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לכתו של גיבור ישראל: הקדוש ארי פולד הי"ד, תושב היישוב אפרת שבשומרון, מובא הערב (שני) למנוחות בבית העלמין בכפר עציון, אלפי איש מכל גווני הקשת בישראל, הגיעו אל בית העלמין ללוות את ארי פולד בדרכו האחרונה ולחלוק לו כבוד על מעשיו הגדולים, שר החינוך ואישי ציבור נוספים משתתפים בהלוויה. ארי בן 45 נשוי ואבא לארבעה ילדים נרצח בפיגוע אכזרי בצומת גוש עציון, ארי הצליח לנטרל את המחבל בטרם קרס ונפטר.

    ארי פולד היה פעיל מוכר היהודה ושומרון ופעל למען ההתיישבות היהודית ביו"ש, ולמען עליית יהודי ארה"ב לארץ. ארי השתתף במלחמת 'לבנון השנייה' שם חייו ניצלו בנס. הבוקר הותקף ארי בידי מחבל שדקר אותו באכזריות רבה. טרם התמוטט ניטרל ארי בעזרת מאבטח את המחבל ובכך הציל חיים של רבים.

    המחבל 16 מכפר יטא נוטרל ונפצע באורח בינוני.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע מוקדם יותר לבית המשפחה בירושלים. "פגשתי הערב את הוריו ואחיו המופלאים של גיבור ישראל הנפלא ארי פולד ז״ל. חיבקתי אותם בשם כל עם ישראל בעת יגונם הנורא. אנו חיים בזכות גיבורים כמו ארי. נזכור אותו תמיד", אמר ראש הממשלה  בצאתו מניחום האבלים.

    השר לבטחון פנים גלעד ארדן אמר היום; "ארי פולד ז״ל נלחם למען ישראל בשדה הקרב וגם בשדה ההסברה. מלח הארץ שאהב את עמו וארצו. ארי היה גם חלק מרשת פעילי ההסברה שהקמנו כדי לשתף את האמת אודות ישראל ולחשוף את שקרי ה BDS. בחייו וברגעיו האחרונים, הוא שימש דוגמה ומופת לעם היהודי. תנחומי העמוקים למשפחתו המופלאה. יהי זכרו ברוך".

    שר החינוך ויו״ר הבית היהודי נפתלי בנט שהגיע להשתתף בלוויה וניחם את המשפחה, אמר "הכאב נורא, אין דרך להכיל את האסון. נקודת האור היחידה היא שארי לא הלך כצאן לטבח, הוא הציל גם אחרים. נלחם עד הרגע האחרון. מעולם לא ראיתי דבר כמו מה שראינו היום".

    עוד הוסיף בנט ואמר למשפחה "יש לכם דוד, אח ובן גיבור. חי כגיבור ומצא את מותו כגיבור. וכמה כוחות יש במשפחה הנפלאה שלכם, תמצית הציונות. יהיה זכרו ברוך".

    תושבים ובני נוער רבים הגיעו הערב לזירת הפיגוע והדליקו נרות נשמה רבים לע"נ הנרצח.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הם הרגו את האיש הלא נכון
      לא שיש רצח נכון אלא הם מבינים שם גם בעולם שיש גבול
      וזו ההזדמנות שלנו להענשה בהריגה