הקדוש ארי פולד הי"ד יובא למנוחות הערב: "אסור שהריסת בית המחבל תתעכב"

    אריאל שרפר 3 Comment on הקדוש ארי פולד הי"ד יובא למנוחות הערב: "אסור שהריסת בית המחבל תתעכב"

    יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני קורא להרוס את בית המחבל בהקדם האפשרי | שלמה נאמן מעביר את לשכתו למקום הפיגוע כמחאה על אוזלת יד הממשלה | סגן שר הביטחון: "ארי גיבור ישראל, תעלה לפני כיסא הכבוד ותהיה לנו מליץ יושר, לפני יום הכיפורים" | הלוויה תיערך הערב בכפר עציון

    זירת הפיגוע היום צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוסר ביטחון: לאחר הפיגוע הקשה בו מחבל נער כבן 16 רצח בסכין את ארי פולד בכניסה לקניון בצומת גוש עציון, ראשי רשויות בשומרון מגיבים על הרצח המזעזע.

    יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני: "לאחרונה חלים עיכובים בהריסת בתי מחבלים. עיכובים אלו פוגעים בהרתעה מול טרור רצחני. יש לבצע את הריסת בתי המחבלים במהירות ובהקדם על מנת לחזק את ההרתעה. ידעו משפחות המגדלות מחבלים ומשמשות חממה לרוצחים, כי פיגועי טרור אינם נענים על ידינו בשקט והכלה, והם ישלמו על כך את המחיר.

    בשעה קשה זו, אנו מחזקים את תושבי גוש עציון ואפרת, ושולחים את תנחומינו למשפחת הנרצח. אף בן עוולה לא ישבור את רוחנו ואנו נמשיך לצמוח ולפתח את ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

    כמו כן, ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן החליט להעתיק היום (ראשון) את לשכתו למקום הפיגוע במחאה על הרצח. "רצח יהודי במדינת ישראל חייב לקטוע את שגרת החיים של כולנו. עלינו לשדר לאוייבינו כי דם יהודי אינו הפקר"

    אמר נאמן והוסיף : "אני מעביר לכאן את לשכתי עד ליום כיפור כדי לקרוא דווקא מכאן לחיזוק הביטחון ולחיזוק ההתיישבות בגוש עציון. על הממשלה לנהוג ביד קשה מול המרצחים מצד אחד, ולענות על כל פיגוע בבנייה מאסיבית ופיתוח ההתיישבות. דווקא עכשיו גוש עציון. זה הרגע לבנות ולהיבנות."

    סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן כתב: "ארי גיבור ישראל. עם ישראל כולו ראה במו עיניו כיצד נראה גיבור ישראל אמיתי, כזה שגם ברגע קשה, אחרי שמחבל שפל ופחדן היכה בו מאחור – משיב מלחמה שערה כדי להגן על האזרחים שמסביב.

    ארי – כשמך כן אתה, עסוק בהסברה למען עם ישראל בכל העולם – כדי שכל העולם כולו ידע "הן עם כלביא יקום וכ-ארי יתנשא". תעלה לפני כסא הכבוד ותהיה לנו מליץ יושר, "המסביר" של עם ישראל ביום הכיפורים. זכר צדיק וקדוש לברכה."

    ההלוויה של הקדוש ארי פולד, נשוי למרים ואבא לתמר, נעמי, יקיר ונתן.
    תושב אפרת ולוחם בכיתת הכוננות שנרצח בפיגוע דקירה הבוקר בצומת גוש עציון תתקיים בשעה 23:30 בבית העלמין בכפר עציון.

    MIDEAST ISRAEL TERRORMIDEAST ISRAEL TERROR MIDEAST ISRAEL TERROR

     



    3 תגובות

    מיין תגובות