נתניהו: "עלינו לעשות הכל כדי למנוע מלחמה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "עלינו לעשות הכל כדי למנוע מלחמה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה למלחמת יום הכיפורים אותה מציינים בימים אלו ואמר: "לפני 45 שנים, שגה המודיעין בהערכה מוטעית של כוונות המלחמה של מצרים וסוריה"

    נתניהו צילום: גילי יערי, פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בפתח ישיבת הממשלה והתייחס ליום הכיפורים ולמצב הבטחוני של ישראל. "השבוע אנחנו נציין בבתי הכנסת ובבתי הקברות את יום הכיפורים, היום הקדוש ביותר לעמנו, והיום שבו לפני 45 שנים ספגנו מתקפת דמים, שעלתה לנו באלפי קורבנות. עלינו לעשות הכל כדי למנוע מלחמה. קורבנותיה מחריבים חיי משפחות והם פצע פעור בלב האומה. בה בעת, אם תיכפה עלינו מלחמה, עלינו לעשות הכל כדי לנצחה במינימום אבדות".

    נתניהו אמר: "לפני 45 שנים, שגה המודיעין בהערכה מוטעית של כוונות המלחמה של מצרים וסוריה. משהתבררו כוונות אלה מעל לכל ספק, וכשהסכנה כבר הייתה ממש לפתחנו, שגה הדרג המדיני שגיאה חמורה, בזה שלא אפשר מכת מנע. לעולם לא נחזור על שגיאה זו. בד בבד, ישראל פועלת כל העת למנוע מאויבינו מלהתחמש בנשק מתקדם. הקווים האדומים שלנו – חדים מתמיד, והנחישות שלנו לאכוף אותם – חזקה מתמיד".

    ראש הממשלה התייחס לשיח על קיצור עונשם של מחבלים ואמר: "באשר לשיח על קיצור עונשם של מחבלים – אני מתנגד לכך בתוקף. אני יודע שזאת גם עמדת שר הביטחון, ולכן זה גם לא יקרה".

    "שנה טובה וגמר חתימה טובה לכל עם ישראל", סיים את דבריו.



    0 תגובות