הבשר הכי איכותי בירושלים מקבל כשרות מהודרת

    עפר גדנקן No Comments on הבשר הכי איכותי בירושלים מקבל כשרות מהודרת

    Meat Choice, מותג בשר פרימיום עכשיו בכשרות הרב רובין

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אי שם, בשנת תשנ"ה, פתח רפאל ציקבאשווילי את האטליז המיתולוגי בשוק מחנה יהודה בירושלים. את האטליז המשפחתי שהחל בקטן בשוק, הפך בנו משה (מיכאל) עם השנים למוסד של בשר וקולינריה ששמו הולך לפניו. למפעל הבשר א.א ציקבא קהל אוהדים ולקוחות קבועים, שסומכים על הקצב הירושלמי בעיניים עצומות ויודעים שתמיד הוא יספק להם תמיד את נתח הבשר המיוחד שהם אוהבים.

    IMG_2051כבר אז, כלל הסוד של רפאל, התמצאות מוחלטת בכל חלקי הבשר, זיהוי פרות משובחות ושחיטה מהודרת בזמנים הנכונים. המפעל המזוהה עם נוסחת ייצור ייחודית, מלווה את ייצורה בשר וכולל הליך מדוקדק של בחירת הבהמה, הבנה בתנאי הגידול מותאמים לייצור בשר איכותי בכשרות מוקפדת. וכך, כבר למעלה מ 40 שנים שמשפחת ציקבא, מספקת מוצרי בשר פרימיום למסעדות שף מובילות, מלונות יוקרה ומטבחים נחשבים בכל רחבי הארץ.

    בשנה האחרונה, חנכה החברה מפעל בשר מתקדם ביותר שנראה בארץ, בשוק קניון המתחדש ברחוב אגריפס בירושלים. המפעל מאובזר בציוד טכנולוגי חדיש ומתקדם, המייצר מוצרי בשר בסטנדרט איכות עולמי.

    עד כה נהנה רק השוק הסיטונאי מנתחי בשר מעולים מבית ציקבא בכשרות ה"רגילה". ואולם בימים אלו, מנערת משפחת הבשרים של ציקבא את שוק הבשר הכשר בארץ, בהכרזה שמשנה את כללי המשחק: מותג בית חדש מבית ציקבא "Meat Choice" זוכה לכשרות המהודרת של הרב אברהם רובין שליט"א. תחת המותג החדש ייהנה הצרכן הפרטי מנתחים משובחים של בשר בקר איכותי, עופות ומוצרי מעדניה מוכנים לבישול, אפיה וצלייה.

    לוגו-01מוצרי "Meat Choice", ישווקו באופן בלעדי בחנות המפעל המרהיבה הממוקמת בצמוד למפעל הייצור. קולקציית בשרי המותג האיכותית, תוצג לציבור הלקוחות בעמדות פריסה ותצוגה משוכללות, השומרות על טריות וסטריליזציה של הבשר מרגע הגעתו למפעל.

    החנות החדשה באגריפס 88 מספקת חוויית קניה שלא מוכרת בארץ. "Meat Choice" מתחילה במיקום מרכזי ונגיש, ממשיכה במתקני הקירור המשוכללים, ומסתיימת בצוות קצבים מקצועי שמפגיש את הלקוח עם הנתח הטוב, האיכותי והכשר ביותר בעיר.



    0 תגובות