ותגיענו לשלום: בעקבות מזג האוויר מאות חולים טופלו באומן

    יעקב גפן No Comments on ותגיענו לשלום: בעקבות מזג האוויר מאות חולים טופלו באומן

    מרפקות אומן עמוסות עקב מזג האוויר הקשה, כ-746 נזקקו לטיפול רפואי במרפאות שהוקמו לטובת עשרות אלפי העולים לציון

    אומן | אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבצע אומן 2018: מאיחוד הצלה מדווח הערב כי מפתיחת מבצע אבטחת שלומם של הרבבות שעדיין נוהרים לרגל ראש השנה לעיר אומן שבאוקראינה ועד כה במוצ"ש, טופלו במרפאת אומן של איחוד הצלה כ-746 איש.

    נחי קליין מנהל מרפאת אומן של איחוד הצלה מסר: "מזג האוויר באומן בימים האחרונים גשום וחורפי מה שגורם לעליה במקרים של חבלות ופציעות עקב ההחלקה בכבישים המשובשים שבסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה. כמו כן נרשמה עליה במקרים של בעיות נשימה עקב מזג האוויר החורפי. ראוי ומומלץ להצטייד בביגוד מותאם למזג האוויר החורפי".

    יצויין כי: רבבות צפויים להשתתף מחר במעמד תיקון הכללי העולמי.

    בארגון איחוד הצלה נערכים לאבטח רפואית את מעמד 'תיקון הכללי העולמי' שיערך מחר בשעה 12 בצהריים – ערב ראש השנה בהשתתפות רבבות בציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה. המעמד יועבר בשידור חי לרחובות הסמוכים לציון רבי נחמן מברסלב ובכלי התקשורת בישראל ובעולם.

    שאול היימן מנהל מוקד איחוד הצלה אוקראינה מסר: "בכל מקרה חירום רפואי באומן ואוקראינה מומלץ לחייג מיידית 063-800-1221 מספר מקומי באוקראינה ומוקד איחוד הצלה יזניק את כונני ההצלה הקרובים ביותר למיקום האירוע. המוקד יתוגבר במהלך ימי ראש השנה ע"פ הנחיות אגף ההלכה של איחוד הצלה"

    גיא טל ראש סניף איחוד הצלה באומן ציין כי ההיערכות והפריסה בשטח של מאות צוותי הרפואה של איחוד הצלה לרגל הגעת הרבבות לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה תימשך עד לשבת שלאחר ראש השנה עקב הצפי כי אלפים ישובו לביתם רק לאחר השבת.

    בכל מקרה חירום רפואי באומן ואוקראינה מומלץ לחייג מיידית 063-800-1221 (מספר מקומי באוקראינה) ומוקד איחוד הצלה יזניק את כונני ההצלה הקרובים ביותר למיקום האירוע



    0 תגובות