מרגש: ביקר את מאבטחי ביה"ח וביקש "סליחה ומחילה" בשם כל ישראל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מרגש: ביקר את מאבטחי ביה"ח וביקש "סליחה ומחילה" בשם כל ישראל

    סליחת הציבור: רפי אלעזרי, בן-64 מחיפה, הצליח לרגש הבוקר את החבר'ה הכי קשוחים ברמב"ם – מאבטחי בית החולים

    אילוסטרציה צילום: דוברת הדסה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי כעמך ישראל: בבית החולים רמב"ם בחיפה, הגיע היום (שלישי) באקט יוצא דופן, תושב העיר רפי אלעזרי אל מלר"ד בית החולים (המחלקה לרפואה דחופה), כשהוא נושא בידיו שתי עוגות. האחת מיועדת לצוות המיון והשנייה למאבטחים.

    על אחת העוגות הופיע הכיתוב "למלאכי האבטחה סליחה ומחילה" ועל השנייה כיתוב דומה עבור צוות המיון. המחווה, שהפתיעה רבים מבין צוות בית החולים שנכחו במקום, גרמה להתרגשות רבה, בקרב אלו העומדים בחזית ההתמודדות הלא פשוטה עם גילויי אלימות מילולית ופיזית על בסיס יומיומי.

    אלעזרי הסביר את מעשה ההוקרה שלו: "המקרה האחרון שאירע בוולפסון פשוט הציף אצלי את הצורך לבוא ולחזק את האנשים בשטח, כל השנה אנחנו שומעים על צוותים רפואיים במיון שחוטפים על הראש ומאבטחים שכל תפקידם לשמור על הסדר עומדים במוקדים של אירועי אלימות".

    עוד אמר: "זה לא נורמלי. יש לי רגישות לתופעה הזו והחלטתי לנצל את התקופה הזו, את חודש הסליחות, ולבקש מהם סליחה ומחילה בשמי ובשם רבים נוספים – כך אני מאמין".

    נראה שהמחווה הפשוטה והכנה בהחלט עשתה את העבודה. בתוך דקות ספורות העביר בני קלר, קב"ט רמב"ם את הידיעה על הביקור מחמם הלב לכל מערכי הביטחון בבתי החולים ובמשרד הבריאות והתגובות לא אחרו לבוא

    "הביקור ברמב"ם הוא סימבולי ורפי שביקר אותנו רצה בעצם להעביר את המסר המחזק לכל העוסקים במלאכה בארץ. קיבלתי תגובות של התרגשות, של שמחה בהכרת התודה, של תחושה שיש מי שחושב עלינו. זה מדהים איזה חיוך וכוח מעשה אחד קטן יכול לתת לרבים" אמרו בבית החולים.

    את הביקור המתוק סיכם אלעזרי בצורה פשוטה כשאיחל לכבוד השנה החדשה לכל עם ישראל: "הרבה סבלנות בכל אתר ואתר ובשורות טובות".



    0 תגובות