אלעד: חמישה דונם באלעד יוקצו לטובת תחנת חשמל כשר

    איתי גדסי No Comments on אלעד: חמישה דונם באלעד יוקצו לטובת תחנת חשמל כשר

    חבר הכנסת יעקב אשר נפגש עם סגן ראש עיריית בית שמש משה מונטג ומ"מ ראש עיריית אלעד, אבי שטרן במטרה לקדם את פתרון החשמל הכשר בארץ | סיכום ראשון: חמישה דונם באלעד יוקצו לטובת ייצור חשמל כשר

    הנציגים בפגישה צילום: באדיבות המצלם
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר נועד עם סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה בבית שמש משה מונטג יחד עם סגן ומ"מ ראש העיר אלעד אבי שטרן יחד עם נציג ועדת הרבנים לענייני אנרגיה בשבת בכדי לקדם באופן מעשי את ההחלטות שהושגו במסגרת הרפורמה במשק החשמל ובכללם הצבת מתקנים לייצור חשמל בטכנולוגיות חדשות ובאוטומציה מלאה המתאימה לשימוש בשבת בערים ובשכונות החרדיות.

    בישיבה דנו הנציגים המקומיים עם ח"כ אשר ונציג ועדת האנרגיה, באפשרויות הלוגיסטיות והחוקיות להצבת מתקני הייצור של החשמל הכשר.

    בין היעדים עליהם סוכם, כי בעיר אלעד תוטמע בתוכניות הבניה של 5,000 יחידות הדיור שהופקדו בוועדה לקידום מתחמי בנייה מועדפים, שטח בגודל של חמישה דונם עבור הקמת תחנת ייצור שתפעל על אוטומציה מלאה ללא מגע יד אדם ותספק חשמל כשר לשבתות וחגים ולזמני חירום.

    בדיון על העיר בית שמש הוחלט על יצירת שיתוף פעולה עם מתכנני אזור התעשייה החדש על מנת לפעול לאיתור מקום ואישור התקנת תחנת ייצור שתוקם תוך שמירה על ביטחונם של התושבים באופן שייתן מענה מהיר וראוי לצרכי שומרי השבת בעיר.

    בסיום הפגישה סוכם גם כי בכל עיר ושכונה בה יתאפשר להציב את המתקנים הדבר ייעשה בהקדם כדי שהצרכנים יוכלו להנות מחשמל כשר המיוצר באמצעים הטכנולוגיים המעודכנים ביותר ללא חשש חילול שבת וחג.

    חבר הכנסת אשר הודה למונטג ושטרן על היותם נחשונים לקדם פתרון ראוי זה לכבודה של השבת והבטיח ללוותם לאורך כל תהליך יישום ההחלטות.



    0 תגובות