ח"כ שולי מועלם: שהתעסקנו בנושאי דת ומדינה – נכוונו

    יעקב גפן No Comments on ח"כ שולי מועלם: שהתעסקנו בנושאי דת ומדינה – נכוונו

    ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי) התראיינה היום ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, מועלם סיכמה את השנה מצד ימין | על הישגי הימין "יישוב חדש הוקם לאחר שנים" | סגירת אונר"א "איך ייתכן שלא צוהלים משמחה על החלטה כזאת" | יחסי דת ומדינה "צריכים לשמוע אותנו יותר בבירור בנושא"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי) התראיינה היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, מועלם שוחחה על ההישגים של הימין בשנה האחרונה, חוסר האמונה בצדקת הדרך בישראל, תקשורת ודת ומדינה "נכוונו בענייני דת ומדינה בקואליציה הקודמת".

    הישגי הימין בשנה האחרונה: לאחר הרבה שנים שלא הוקם אף יישוב בשומרון, יישוב חדש הוקם השנה. הסדרת 'מצפה כרמים' החלת תקנת השוק על היישוב, ומכאן אנו מאמינים שיהיה אפשר להסדיר עוד יישובים. אני מודה להקב"ה על- 480 אלף תושבים שגרים ביו"ש והכל מתפתח שם במערכות החינוך בתשתיות ועוד. אבל מצד שני ישנה הקפאה בשטח כולל בירושלים.

    בישראל לא מאמינים בארה"ב כן: על הפסקת התמיכה לאונר"א אומר הנשיא טראמפ, אני מפסיק את המימון. אבל כאן בבית היו צריכם לקפוץ משמחה, ולהפסיק את תעשיית הפליטות שהגדילו את הפליטים לחמש מיליון איש. עולים מרואיינים ישראליים לתקשורת ומביעים דאגה על סגירת אונר"א. יש לנו עדיין הרבה ללמוד באמון שלנו בצדקת הדרך.

    האם התקשורת מוטה כנגד? בניגוד לעבר ששמעו בתקשורת גוון חד מימדי לחלוטין, ישנם היום יותר גוונים. וזה נובע כי בתקשורת המיינסטרים יש יותר כתבים ועובדים חובשי כיפות. המהפך השני הוא הרשתות החברתיות אפשר דרכם להגיע לציבור ללא מסננים של התקשורת. אך עדיין ברור שהתקשורת והעם ברובו לא נמצאים בכלל באותו מקום.

    על יחסי דת ומדינה: אחת האשמות שמוטחות כלפי 'הבית היהודי', זה שאנחנו מנהלים את הקואליציה ונתניהו בידינו. צריך לומר זהות יהודית נמצאת בכל הכח במערכת החינוך, ההסדרה ביו"ש, בג"ץ והשינויים שהוא עובר.

    עוד הוסיפה מועלם: התקשורת צריכה לראות אותנו יותר גם בעניינים חברתיים. אני מסכימה יש לדבר ברור לגבי הזהות היהודית. בקואליציה הקודמת כל מה שעמדנו על נושאי דת ומדינה נכוונו. אנחנו מאמינים בעם ישראל ארץ ישראל בתורת ישראל וצריכם לשמוע אותנו יותר בבירור בנושא דת ומדינה.

     



    0 תגובות