אזולאי: "לנתניהו אין עוד מאיפה לשאוב מנדטים"

    איתי גדסי No Comments on אזולאי: "לנתניהו אין עוד מאיפה לשאוב מנדטים"

    חבר הכנסת ינון אזולאי התייחס לדברי נתניהו באשר לארבעים המנדטים הצפויים לליכוד בבחירות הקרובות ואמר: "בקדנציה הקודמת ראש הממשלה הגיע למיצוי מבחינת מספר המנדטים שקיבל"

    ח"כ ינון אזולאי צילום: נועם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) שוחח חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לחוק הגיוס, התבטאותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על ארבעים המנדטים הצפויים לליכוד ועל שריפת תמונתו של שר הפנים אריה דרעי בהפגנת תושבי דרום תל אביב.

    "מגיע הכרת הטוב לשר דרעי שפעל ופועל בנושא דרום תל אביב יותר מכל שר אחר בממשלה", אמר אזולאי, "אם השר דרעי היה מהצד השמאלי של המפה הפוליטית – התקשורת הייתה זועקת וגועשת. כולנו כאחד מתייצבים לצידו של הרב אריה דרעי. הכאב של אנשי דרום תל אביב הוא הכאב של שר הפנים".

    באשר להתבטאותו של ראש הממשלה נתניהו על המנדטים הרבים הצפויים לליכוד, אמר: "תנועת ש"ס יציבה וחזקה על שבעת המנדטים שלה, למרות הסקרים – כמי שמסתובב בכל הארץ יחד עם חבריי לסיעה, בכל עיר ובכל מושב אנחנו רואים את תנועת ש"ס חזקה בכל הארץ – חיה נושמת ובועטת. ש"ס היום היא מותג בכל הארץ. בקדנציה הקודמת רוה"מ הגיע למיצוי, אין לו עוד מאיפה לשאוב מנדטים".

    בנוגע לחוק הגיוס, אמר אזולאי: "מרן חכם שלום נשיא המועצת, כבר התבטא שזה חוק שצריך לעבור יחד עם שינויים קלים, ישנן מגעים רחבים הנעשים על מנת שהחוק יעבור במושב הקרוב ובני התורה יוכלו להמשיך לשבת וללמוד תורה ולהגן על עם ישראל".



    0 תגובות