אדלשטיין: "כשהייתי בכיתה א' לא ידעתי שיש את האות א'"

    איתי גדסי ובנצי ליזרוביץ' No Comments on אדלשטיין: "כשהייתי בכיתה א' לא ידעתי שיש את האות א'"

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין פתח את שנת הלימודים בקרית ארבע שם סיפר לתלמידים כי "כשהייתי בגילכם לא ידעתי שקיימת בכלל האות א'" • נשיא המדינה רובי ריבלין פתח את שנת הלימודים בנתיבות שם אמר: "התלמידים כאן – דור העתיד של הובלת המדינה"

    אדלשטיין צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין פתח את שנת הלימודים במועצה האזורית קריית ארבע. אדלשטיין ביקר בגני הילדים במועצה יחד עם ראש המועצה מלאכי לוינגר, שוחח עם תלמידי הישיבה התיכונית והשתתף בטקס קבלת תלמידי כתה א' בבית הספר "אלוני ממרא".

    אדלשטיין אמר לתלמידים: "יש לכם זכות גדולה לגדול וללמוד כאן בעיר האבות. כשאני הייתי בגילכם, לא ידעתי שקיימת האות א' והנה אתם מוקפים במחנכים מצוינים בארץ ישראל וזוכים ללמוד כאן קרוא וכתוב בעברית. אני מאחל לכולכם שנת לימודים מוצלחת", איחל אדלשטיין לתלמידים.

    נשיא המדינה פתח את שנת הלימודים בבית הספר הממלכתי דתי "נועם אליהו" בנתיבות.

    הנשיא אמר: "הילדים והילדות כאן, הם העתיד של מדינת ישראל. לא ירחק היום והדור הצעיר שגדל כאן בנתיבות, יוביל את מדינת ישראל, אין לי ספק בזה. הילדים והילדות המתחילים היום את כיתה א' ואת הלימודים, מתחילים את המסע הגדול של חייהם, מסע אל המילים והמספרים. עכשיו הם עדיין צועדים בהיסוס, אבל יבוא יום והם יסללו את הדרך, הם יובילו והם ינווטו".



    0 תגובות