אורן: "ביטול הסיוע האמריקאי – ניסיון למשא ומתן"

    איתי גדסי No Comments on אורן: "ביטול הסיוע האמריקאי – ניסיון למשא ומתן"

    סגן השר מייקל אורן מגיב לביטול הסיוע האמריקאי לסוכנות הפליטים הפלסטינית "אונר"א" ואומר: "מדובר בארגון שמחנך צעירים לשלול את זכות קיומה של מדינת ישראל"

    סגן השר מייקל אורן צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן השר ח"כ מייקל אורן הגיב על הודעת הממשל האמריקאי באשר לביטול הסיוע לאונר"א ואמר: "על הפלסטינים להפנים שביטול הסיוע האמריקאי לאונר"א נובע מתוך מאמצי הממשל האמריקאי להחיות את התהליך המדיני ולהחזיר את הפלסטינים למשא ומתן".

    לדבריו: "ביטול הסיוע האמריקאי לאונר"א הוא צעד חיובי והכרחי לכל מאמץ להשגת השלום אי שם בעתיד. מדובר בארגון שמנציח את הסכסוך על ידי ניפוח מספר הפליטים, המחנך צעירים לשלול את זכות קיומה של מדינת ישראל תוך שאיפה למימוש זכות השיבה, ובמקביל – מעניק מחסה למחבלים ומסליק את אמצעי הלחימה שלהם. הארגון אינו מרכיב חיוני לשלום אלא מכשול מובהק לשלום".

    אורן הוסיף ואמר: "החסות שאונר"א נותנת לבתי ספר יכולה לעבור לארגוני סעד אחרים לרבות הנציב העליון של וועידת הפליטים של האו"ם. על הפלסטינים להפנים שביטול הסיוע האמריקאי לאונר"א נובע מתוך מאמצי הממשל האמריקאי להחיות את התהליך המדיני ולהחזיר את הפלסטינים למשא ומתן. מעתה ואילך, כל צד שעוזב את שולחן המשא ומתן צפוי לשלם מחיר".



    0 תגובות