עם המבטא האמריקאי הוא מוציא אלבום בעברית • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on עם המבטא האמריקאי הוא מוציא אלבום בעברית • האזינו

    ב'רילקס' הישראלי החדש בהפקתו של יוחי בריסקמן חמש מחרוזות עם כל הלהיטים הכי יפים מישראל, חדשים וותיקים, בביצועו של שמחה ליינר. העיבודים מעודכנים, 25 השירים שנבחרו עשויים בקפידה, וכוללים את כל מה ששומעים ורוקדים היום בשמחות אירועים ותוכניות רדיו יהודיות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוחי בריסקמן ושמחה ליינר מעלים ארצה את פרויקט 'רילקס', ישראלי

    בארה"ב יודעים כבר כמה שנים שכדי להיכנס לרוגע, צריך לנגן דיסק (או קלטת) של פרויקט רילקס הוותיק. המפיק יוחי בריסקמן שיזם את הפרויקט ידוע בבחירת החומרים ובעיבודים מדויקים שהופכים כל האזנה לחוויה מוזיקלית טהורה וכיפית.

    לאלבום השלישי, גייס בריסקמן את שמחה ליינר, זמר יהודי מניו יורק בעל קול נדיר ואיכות ביצוע יוצא מן הכלל כדי לאייש את רילקס החדש, "ישראלי", שכשמו – עושה כבוד למוזיקה היהודית העכשווית. זה לא סוד: אם פעם המוזיקה החסידית טסה באופן חד סטרי מארה"ב לישראל, בשנים האחרונות היא גם עושה את הדרך חזרה. מוזיקה משובחת של אומנים ישראליים שומרי מצוות, תופסת מקום בלב ובאוזן של יהדות ארה"ב, בקהילות ספרדיות, חסידיות ומקומיות.

    ברילקס החדש חמש מחרוזות עם כל הלהיטים הכי יפים מישראל, חדשים וותיקים, בביצועו של שמחה ליינר. העיבודים מעודכנים, 25 השירים שנבחרו עשויים בקפידה, וכוללים את כל מה ששומעים ורוקדים היום בשמחות אירועים ותוכניות רדיו יהודיות.

    עלה קטן, אל תשליכני, תוכו רצוף אהבה, כנפי רוח וחומות של תקווה, הם רק חלק משירים רבים שמזדמזמים מיד כששומעים את התווים הראשונים בכל מחרוזת, והם מאכלסים את האלבום החדש.

    המפיק יוחי בריסקמן, חתום על גילוי כישרונות של גדולי הזמרים בעולם המוזיקה החסידית. הבחירה בשמחה ליינר לשיר באלבום החדש, מספקת רמז לגבי הצפוי לו בהמשך.

    עיבודים: איצי ספינר | מקהלה: יעקב רוטבליט, שמוליק גולדשטיין | הפצה בישראל: "ניגון".

    האזינו לקטע מהמחרוזת החותמת את האלבום!



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מושלם השמחה ליינר הזה!!!!!