משיחות ההסדרה לשיחות ההסגרה

    ארי וידר No Comments on משיחות ההסדרה לשיחות ההסגרה

    אבו מאזן דוחף להכניע את חמאס בכל הכח, מבחינתו עד שעזה לא תחזור לידיו בשלמותה הוא לא קיבל כלום. חמאס שרואה ששיחות ההסדרה לא יתקדמו כל עוד אבו מאזן שם, מאיים כי אם לא יפסק המצור, הוא יפתח במלחמה עם ישראל

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יותר משהחמאס שונא את ישראל, שונא הוא עוד יותר את הפת'ח: הפילוג העמוק והשנאה היוקדת בין ארגון החמאס לרשות הפלסטינית, היא המכשול הגדול לכל ניסיונות ההסדרה, בין ישראל לחמאס בתיווך מצרים.

    סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית הודיעה היום: כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, שוחח הערב עם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, בעניין המאמצים המצריים להשגת הפיוס בין ארגון הפת'ח לחמאס. נשיא מצרים הדגיש בשיחה כי ארצו תמשיך בתפקיד ובמאמציה לתת חסות לפיוס. אבו מאזן הדגיש כי ישנה חשיבות לתפקידה של מצרים לפיוס.

    בחמאס, יש כעס רב על אבו מאזן, על הכשלת שיחות ההסדרה. מבחינת אבו מאזן, הוא החלק החשוב והדומיננטי בשיחות בקהיר ולא חמאס. עבאס עוד מעוניין כי חמאס יהתפרק מנשקו ועליו להעביר את עזה לידיו. אבו מאזן רואה את עצמו כאדון החוקי על רצועת עזה כל העת, מבחינתו חמאס גנב לו את הרצועה ועד שהם לא יתקפלו ויחזירו לו את כל הרצועה, הוא לא יעשה שלום עם ארגון הטרור חמאס.

    היום דיווחו כלי תקשורת מעזה, כי חמאס מאיים אם לא תהיה הסדרה בה המצור לא יוסר, ואבו מאזן ימשיך להכשיל את שיחות ההסדרה, חמאס יפתח בעימות צבאי מול ישראל, במהלכו מאיים הארגון, ישוגרו אלפי טילים על תל אביב.



    0 תגובות