סגן השר ליצמן ביקר בבית החולים את הגרל"י הלפרין

    קלמן טלר No Comments on סגן השר ליצמן ביקר בבית החולים את הגרל"י הלפרין
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע היום בשעת הצהרים במפתיע למרכז הרפואי "שערי צדק", לביקור חולים אצל הגאון הגדול רבי לוי יצחק הלפרין שליט"א, ראש המכון המדעי טכנולוגי להלכה, המאושפז זה מספר שבועות במצב קשה מאד, ביחידת טיפול נמרץ, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם.

    ליצמן שוחח עם הצוות הרפואי והתעניין בשלומו ובמצבו של הגרל"י הלפרין שליט"א ובטיב הטיפול בו, כשהוא מבטיח את עזרתו וסיועו בכל הדרוש.

    במהלך השיחה של סגן שר הבריאות עם מנהלי המחלקה ובכירי הרופאים, עלה חלקו המכריע של הגרל"י הלפרין בהעמדת כל תשתיות המרכז הרפואי של "שערי צדק" על אדני התורה וההלכה.

    לצד שורה של פיתוחים יחודיים והמצאות טכנולוגיות שפותחו בהנחייתו ובהשראתו, על מנת לאפשר את הפעלת בית החולים "שערי צדק" בפרט ואת כל יתר בתי החולים של מערכת הבריאות בכלל בהתאם להלכה, במסגרת מפעל חייו, לאורך למעלה מיובל שנים, בהתמודדות עם כל אתגרי התקופה ומכלול השאלות העולות על הפרק בנושאי מדע וטכנולוגיה לאור ההלכה.

    בתוך כך ממשיכים להגיע בשבועות האחרונים שורה ארוכה של אדמורי"ם, רבנים וראשי ישיבות, לביקור חולים ליד מיטת חוליו של הגרל"י הלפרין שליט"א, להתעניין בשלומו ולהתפלל לרפואתו השלמה והחלמתו המהירה.

    הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואתו. שמו לתפילה: רבי לוי יצחק בן בריינא לאורך ימים ושנים טובות ולרפואה שלמה בתוך כל שאר חולי ישראל.



    0 תגובות