גפני: "חוק הגיוס נתון לדיון פנים חרדי; היחסים עם נתניהו מצוינים"

    איתי גדסי No Comments on גפני: "חוק הגיוס נתון לדיון פנים חרדי; היחסים עם נתניהו מצוינים"

    חבר הכנסת משה גפני יורה לכל הכיוונים: חוק הגיוס? "ויכוח פנים חרדי" • סערת הכותל: "ביטלנו את מתווה הכותל; מתנגדים להרחבת הרחבה הדרומית" • הקשר עם נתניהו: "מסלפים את דבריי; הקשר מצוין" • וגם, האם חבר הכנסת הוותיק ביותר במשכן חושב על פרישה?

    גפני צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) אמר היום בריאיון לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" כי חוק הגיוס זוכה לגיבוי מלא של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הוא נתן הוראה לסיים את חוק הגיוס ולא הוא מונע את קידומו", לדברי גפני, "נתניהו נותן גיבוי מלא".

    חבר הכנסת גפני אמר כי החוק עומד היכן שעומד משום ש"הוויכוח הוא פנימי חרדי".

    באשר למאבק על קדושת הכותל המערבי והשמירה על צביונו היהודי, אמר גפני: "יש לנתניהו מערכת יחסים גרועה עם הרפורמים. המפלגות החרדיות והדתיות מתנגדות להרחבת הכותל הרפורמי", גפני הזכיר את מתווה הכותל שבסופו של דבר לא יצא אל הפועל. "ביטלנו את מתווה הכותל והוא לא יאושר".

    בנוגע לסערת גשר יהודית ויחסו השלילי של נתניהו לביטול העבודות בשבת, אמר: "לראש הממשלה הייתה אמירה לא מוצלחת בנושא סגירת נתיבי איילון", אמר גפני והוסיף: "יש לי יחסים מצוינים עם ראש הממשלה".

    יו"ר ועדת הכספים התייחס בריאיון גם לסוגיה המוניציפאלית ואמר: "אחרי החגים יהיו בשורות בנושא".

    אתמול אמרה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל כי היא היתה שמחה לו לא היו מפלגות חרדיות ודתיות בכנסת ישראל. גפני התבקש להתייחס לדברים ואמר: "המציאות שלא יהיו מפלגות דתיות וחרדיות בכנסת תעשה טוב לחילונים. היא טועה בדבריה על דת ומדינה ומפלגות חרדיות".

    בסיום הריאיון הפתיע חבר הכנסת גפני כשאמר כי הוא שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים: "אני הרבה שנים בכנסת ומגיע לזמן שאני צריך לחשוב פעמיים האם אני ממשיך לעוד קדנציה. יש נושאים בתוך המפלגה ובפוליטיקה שנמאס לי מהם. אתייעץ עם גדולי ישראל. חבריי מבקשים שלא אפרוש ואחליט לפני הבחירות".



    0 תגובות