דובר חמאס: אם ההסדרה לא תצלח – ההשלכות יהיו חמורות

    מוטי סבן No Comments on דובר חמאס: אם ההסדרה לא תצלח – ההשלכות יהיו חמורות

    דובר חמאס סאמי אבו זוהרי, מודיע הערב, כי בעקבות ניסיונות החבלה בהסדרה מצד אבו מאזן, אם ההסכם לא יצלח והמצור על עזה יימשך, ההשלכות יהיו קשות. דובר חמאס מכוון כי העימות עם ישראל עלול להגיע, בעקבות קריסת השיחות על ההסדרה

    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה בין החמאס לפתח: השיחות בין חמאס לישראל בתיווך מצרים, לא מובילים לפריצת דרך. מי שעומד מאחורי ניסיונות להרוס את האפשרות להסדרה כל שהיא, הוא יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, המטיל וטו מוחלט על האפשרות כי ישראל וחמאס יגיעו להסדרה שהרשות לא החלק הדומיננטי בהסכם.

    הערב (שלישי) ‏דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי אומר: "ישראל יכולה להמשיך לשתף פעולה עם הרש"פ ואבו מאזן לגבי המצור הקשה וההתעללות בתושבי הרצועה, מה שהיא צריכה להבין שההפוגה הרבה יותר משתלמת לצדדים מאשר המשך המצור. ואם ימשך המצור ללא הצלחת ההפוגה -ההשלכות יהיו חמורות."

    המלחמה בין הרשות הפלסטינית, שמעוניינת לקבל את כל השליטה ליידיה, כולל נשקו של חמאס, לחמאס שמעוניין שהרשות תיקח על עצמה רק את העול הכלכלי והנשק יישאר ביידו ותתן לחמאס שקט תעשייתי להתעסק בלחימה מול ישראל.

    כזכור, אמש פורסם כי מנהיג חמאס יחיא סינוואר ירד למחתרת, בעקבות ההבנה כי הסדרה עם ישראל לא תהיה בגלל אבו מאזן, מאז חמאס ייתכן ויהיה מעוניין להגיע עם עימות מול ישראל.



    0 תגובות