חדשות התיירות: לראשונה איזור בידוק בשדה התעופה למשפחות

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: לראשונה איזור בידוק בשדה התעופה למשפחות

    באיזו מדינה הוקם איזור בשדה התעופה לבידוק משפחות עם ילדים? | וגם: השחזור המרגש בשילה

    מטוס איזיגט צילום: יחצ
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת התעופה הידידותית

    תקופת הקיץ והחופש הגדול הם ללא ספק מהעונות העמוסות ביותר בנמלי תעופה ברחבי עולם, שכן משפחות רבות בוחרות לטוס לחופשה בחו"ל. פורטל משפחות פופולרי באירופה דירג 20 חברות תעופה מובילות בעולם, ובחן כיצד הן עוזרות להורים ולילדיהם לצלוח את הטיסה בקלות המירבית.

    במסגרת הדירוג, נבדקו חברות התעופה על פי מדדים מיוחדים, כגון: הושבת בני המשפחה ביחד – ללא תוספת תשלום, מבחר הארוחות והפעילויות שמוצעות לילדים במהלך הטיסה, שירות השכרת עגלות, העדפה בעליה למטוס וכדומה. המבחן מצא כי חברת התעופה בריטיש איירווייס מצטיינת בכל אחד מהמדדים ועל כן זיכה אותה בתואר "חברת התעופה הידידותית ביותר עבור משפחות".

    לאחרונה, הציגה בריטיש איירווייס אזור בידוק מיוחד עבור משפחות עם ילדים בנמל התעופה הית'רו שבלונדון, דרכו עוברות כל טיסות החברה, בדרך ליותר מ-200 יעדים שונים ברחבי העולם.

    אזור הבידוק נועד להנעים את זמנם של הילדים (ולשחרר מעט מהלחץ של הורים) בזמן ההמתנה לעליה למטוס. האזור המיוחד זוכה לפופולריות רבה בקרב לקוחות חברת התעופה ועד כה נהנו ממנו יותר מ-150,000 נוסעים.

    ועוד על טיסות…

    מטוס הרטרו של אל על
    מטוס הרטרו של אל על מדגם דרימליינר, השישי במספר של החברה,נחת בארץ. המטוס נקרא על שם העיר "רחובות" כשצביעת מטוס הדרימליינר החדש מתבססת על צביעת מטוסי הבואינג 707 בעשור הראשון של שירותם באל על בין השנים 1961-1972.

    מטוסי הבואינג 707 המשיכו לשרת את אל על עד לשנת 1989, אך צביעתם שונתה מעט בתחילת שנות ה-70, עם קליטתם של מטוסי הבואינג 747 החדישים לצי אל על והחלפת לוגו החברה ללוגו. מטוסי הבואינג 707 היו מטוסי הסילון הראשונים של חברת אל על ולמעשה פתחו את עידן הסילון בעולם התעופה האזרחית בישראל. בימים הקרובים ייצא המטוס לטיסה בשמי הארץ עליה יתארחו ילדים מיישובי עוטף עזה ומהעיר רחובות – שהמטוס נקרא על שמה.

    איזי ג'ט מתגברת את קו תל אביב – לונדון
    חברת התעופה איזי ג'ט, הודיעה על פתיחת קו נוסף מתל אביב ללונדון, שיחל לפעול בחורף הקרוב. בנוסף לנמלי התעופה שבלונדון, לוטון וגטוויק, אליהם החברה מפעילה טיסות מתל אביב זה מכבר, היא מוסיפה עתה גם את נמל התעופה סטנסטד, הממוקם כ-70 ק"מ בצד הצפוני מזרחי ממרכז לונדון.

    הטיסה הראשונה מתל אביב ללונדון סטנסטד תמריא ב- 3 בנובמבר 2018. הקו יפעל במתכונת של שתי טיסות בשבוע

    כ 37,000 נוסעים בשנה צפויים לטוס בקו תל אביב – לונדון סטנסטד.

    הולוגרמת המשכן בשילה הקדומה

    369 שנה עמד משכן ה' בשילה. בימים אלו הסתיים שחזור המשכן, באמצעות הולוגרמה, בתל שילה בחבל בנימין. ממצאים ארכיאולוגים מראים כי שם שכנה שילה התנכ"ית ושם כאמור שכן המשכן שהחליף את 'משכן המדבר' שהארון עם לוחות הברית היו בו.

    מרכז המבקרים בו מוקם שחזור המשכן הוקם בתל שילה במבנה מודולרי מיוחד, אותו הקימה חברת ישראמרין. המבנה הותאם לתנאי השטח ולקבלת קבוצות מבקרים שיוכלו להגיע וללמוד על המשכן ומראהו המיוחד, ולהנות מהדרך היצירתית שהמעצב ניצן רפאלי יצר באמצעות הקרנה מרהיבה ומהפנטת של אורות בהן ניתן לראות את המשכן, באולם חשוך ותאורה, סאונד וריחות מיוחדים, המתאימים לחוויה אור קולית חושית זו.

    כלי המשכן, כמו הכיור ומזבח העולה ששמשו להעלאת קורבן ושטיפת ידיהם של הכוהנים שוחזרו בהולוגרמה ובמודל מודפס תלת ממדי .

    הקמת המשכן מתוארת בפרשיות ויקהל ופקודי, ודינים ופרטים נוספים אודותיו מתוארים גם בספרי ויקרא ובמדבר. על פי המתואר במקרא, אוהל זה שימש את ישראל לאורך כל תקופת המדבר, וכן לאחר שנכנסו בני ישראל לארץ ישראל, להקרבת קורבנות, וכן לשם היוועדות האל עם משה, והשראת שכינתו בקרב עַם ישראל.

    המשכן בשילה 11



    0 תגובות