"חשוב לנו להיות קשובים לצרכי נשות המגזר החרדי"

    עפר גדנקן No Comments on "חשוב לנו להיות קשובים לצרכי נשות המגזר החרדי"

    משהו חדש נולד בשיבא: מיון יולדות החדש. אורית הורוביץ – מנהלת הסיעוד ומנהלנית אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי שיבא, תל השומר מספרת לנו עליו ועל צרכי המגזר החרדי.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ספרי לנו על  מיון היולדות החדש

    מיון היולדות החדש בשיבא נבנה מתוך חשיבה על מקסימום נוחות ליולדת. הוא כולל שלושה אגפים: חדרי בדיקה פרטיים, חדרי יחידה + התאוששות אחרי לידה וחדרי רופאים הכוללים חדר אולטרסאונד ועוד. מלבד זאת במתחם המיון נבנה חדר לידה נוסף למקרי הצורך. כל החדרים כוללים את הציוד הרפואי המקצועי ביותר הנדרש ללידה.

    אנו יודעים שהסיבה להיותנו מתחם יולדות כה מבוקש נעוץ במצוינות המקצועית הידועה שלנו, אך למרות זאת, איננו רואים זאת כמובן מאליו, אלא ממוקדים כל הזמן באג'נדה שאנו מובילים:  מובילות מקצועית לצד העמדת המטופלת במרכז. תפקידנו להיות קשובים לה, לצרכיה ולרצונותיה ולתת לה את כל שביכולתנו.

    אין ספק שהתרחבות והתחדשות המיון ברמה משמעותית כל כך עתידה להשפיע לטובה על כל הבאות בשערי המתחם כשכבר עכשיו ניכר שיפור גדול בזמני ההמתנה והעומס במיון.

    כחלק מתפיסתנו, חשוב לנו להיות קשובים לצרכי כל המגזרים כשאך לפני כשבועיים קיימנו מפגש רב משתתפים, בו נפגשו נציגי הקהילות מהמגזר הדתי והחרדי עם הצוות הרפואי והניהולי של שיבא לשיחה פתוחה של צרכי המטופלים והפתרונות האפשריים.

     

    אלו מסקנות ורעיונות עלו במפגש מיוחד זה?

    מטרת הישיבה המשותפת של הרבנים ועסקני הרפואה עם בכירי הרופאים ואף עם מנכ"ל המרכז הרפואי סביב שולחן אחד, באה ממקום של נכונות שלנו, כמרכז רפואי מוביל, לחזק את שיתוף הפעולה עם הציבור החרדי. הרבנים ועסקני הרפואה ישבו לשיחה פתוחה עם פרופ' איל סיון – מנהל אגף נשים ויולדות ועם פרופ' שלי מזעקי – מ"מ מנהל אגף נשים ויולדות, במהלכה הועלו מגוון סוגיות וצרכים שמשפיעים לטובת המטופלות. למשל, הועלו סוגיות כמו זמנים בהם יש עומס למיונים ולמרפאות והם שמחו לשמוע מהצוות הרפואי ולהיווכח בסיור בשטח כיצד ניתן מענה ראוי ומיטבי לצרכי המטופלות.

     

    לאלו תנאים זוכה היולדת החרדית בשיבא?

    בשנתיים האחרונות עברה מחלקת נשים ויולדות בשיבא מהפכה אמיתית לקראת היולדת החרדית: שינויים משמעותיים הנוגעים לשמירת השבת, אוכל בכשרות מהודרת בד"צ העדה החרדית ומענה הלכתי שוטף. במסגרת השינויים ניתן ביטוי אף לפרטי פרטים. למשל, במיון החדש יש דלת שבת ידנית מלבד הדלת האלקטרונית. במקביל, הוטמעו חיישנים מיוחדים אותם ניתן לנטרל בשבת ובכך להנגיש  כהלכה כל פינה במתחם המרווח.

     

    מילה אחת על מסר ההשתדלות שעובר בפרסומים שלכם?

    הקמפיינים האחרונים שלנו באים להציג בראש ובראשונה את הרמה הרפואית שמציע שיבא – המרכז הרפואי הגדול ביותר בארץ. הצוות הרפואי הבכיר ביותר ומקצוענות רפואית ללא פשרות. בשיבא אנו ערוכים לתת מענה מיידי לכל התפתחות רפואית מורכבת, בתקוה שלא תארע. במקביל, אנו מעניקים גם חוויית לידה אישית ונעימה.

    כידוע, קיימות סגולות ידועות רבות וטובות ללידה קלה ובריאה, למשל: קיום הפרשת חלה, הצטיידות בספר ה"נועם אלימלך" הקדוש של ר' אלימלך מליז'נסק לבית החולים, אכילת סעודת מלווה מלכה, ריבת אתרוגים ועוד. אנו מזכירים כי לצד הסגולות, חשוב מאד לעשות את מקסימום ה"השתדלות" האפשרית כדי שהכל ילך כשורה, ולבחור במקום מקצועי אשר ידע לתת מענה אופטימלי בכל סיטואציה.



    0 תגובות