- רדיו קול חי - -

ש"ס חיפה: כנס ראשון של כל רבני העיר חיפה לקראת הבחירות

לקראת הבחירות המוניציפליות ובצל הדיון על ריצה הרשימה עצמאית ולא עם יהדות התורה, רבני הקהילות הספרדים, רבני השכונות, ראשי הכוללים ורבני בתי הכנסת בעיר חיפה התכנסו הערב לישיבה בפעם הראשונה לשולחן דיונים לרגל מערכת הבחירות בעיר הקרבה ובאה.

גורם בכיר בש"ס אומר כי הכינוס נועד לשמוע את דעתם של הרבנים לפני קבלת ההחלטה. "אנחנו צריכים לשמוע את דעת הרבנים האם לרוץ עצמאית למועצת העיר, או לצרף אלינו את דגל או אגו"י, ושמענו גם מה דעתם בנוגע לתמיכה לראשות העיר. ההחלטה תתקבל בימים הקרובים.

הגאון הרב שי פרי שליט"א אשר אירח את הרבנים בישיבת "החיים לדוד" בשכונת עין הים בעיר, פתח את הכנס בדברי תורה בשבח מעלת האחדות וכי כינוס לצדיקים טוב להם וטוב לעולם, כאשר עמד בדבריו כי צורת הישיבה תהיה דווקא בשולחן עגול ע"פ דברי חז"ל כי עתיד הקב"ה לעשות מחול לצדיקים.

לאחר מכן התכבדו מעלת הרבנים לסקור את הפעילות הרוחנית בעיר תוך חיזוק מעלת האחדות לתועלת הכלל והפרט.

הרבנים חיזקו בדבריהם את מועמדי תנועת ש"ס למועצת העיר, הר' אורי אוזן והר' נתנאל חיאק, וחיזקו את ידיהם לקראת המערכה למען קידוש השם בעיר חיפה.

בישיבה השתתפו: הרה"ג דוד אבוחצירא, הרה"ג יעקב אברג'ל, הרה"ג שמעון אסולין, הרה"ג יצחק אוטמזגין, הרה"ג יעקב ממן, הרה"ג יעקב משולם, הרה"ג אשר גואטה, הרה"ג יעקב אמסלם, הרה"ג אלחנן דיעי, הרה"ג מרדכי בן דוד, הרה"ג מרדכי כהן, הרה"ג יונתן בלחסן, הרה"ג ישראל סטרול, הרה"ג ניסים דנינו.

נציגי ש"ס בחיפה הרב נתנאל חיאק והרב אוזן הביעו שביעות רצון מכינוס הרבנים, וציינו כי מדובר בכינוס ראשון לקראת הבחירות. בימים הקרובים אנו נקרא לציבור ליטול חלק במהפכה בעיר חיפה. כשרואים שכל רבני העיר באחדות אחת למען התנועה זה מכפיל כח, כדי להגדיל ולחזק את כח התורה בעיר למען תושבי חיפה.