ידיד אמת • השר כץ על משבר 'גשר יהודית': מדובר בהסתה נגד הדת

    ארי וידר No Comments on ידיד אמת • השר כץ על משבר 'גשר יהודית': מדובר בהסתה נגד הדת

    הערב התראיין השר לענייני מודיעין והתחבורה, ישראל כץ. השר שוחח עם אבי מימרן, על משבר גשר יהודית, התגובה התקשורתית המסיתה | ההכנות לקראת הבחירות הקרובות, ומה צפוי לחרדים במהלך הבחירות | והעצה לסיעות החרדיות בעניין 'חוק הלאום' | ישראל בוטח בה'

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין ספק שהשבוע, היהדות החרדית למדה על בשרה, כי שוב ביבי מסוגל להתל בהם בציניות פוליטית שאינה יודעת שובע, ומחד גילתה מבוגר אחראי שראוי להנהגת במדינה בבוא היום, אדם שיהיה שותף נאמן לציבור החרדי, טוב יותר מקודמו. שר התחבורה עמד בגאון והכריז כי העבודות לא יתבצעו בשבת, ביבי מיהר להוציא הודעה שרק הבעירה את מופע ההסתה.

    השר לעניני מודיעין והתחבורה ישראל כץ, ממשיך בקו ההחלטתי שקבע ולא מהסס. אם הסלוגן שלו 'אמור מעט ועשה הרבה', אפשר גם לומר עליו 'ידיד אמת' אחד שלא מפחד לעמוד מול תקשורת ולעמוד על החלטתו, כך זה גם בכל עניני משרדיו הביטחוניים והתחבורתיים, והמהפכות בתחבורת ישראל נזקפת לזכותו.

    השר כץ, התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, השר נשאל לגבי החלטתו בדחיית בניית הגשר ומנגד הודעת ר"ע תל אביב חולדאי: קיבלתי החלטה נכונה ומקצועית. ראש עירית תל אביב הוציא הודעה פרובקטיבית והכל נגד חרדים.

    .

    המתקפות כנגדו היו כביכול השר נכנע לחרדים, תוך שהמסיתים מתעלמים מגודלו של הציבור ומסורת ישראל החשובה לרוב אזרחי המדינה ובפרט למצביעי הליכוד, עונה השר: הציבור החרדי הוא ציבור חשוב עקב משקלו הסגולי ומשקלו בכלל. כץ מבטיח: אני אדאג לציבור. ומוסיף: המנהיגות החרדית צריכה לדעת כמה שפחות לצאת במתקפות בשביל להגיע להשיגים משמעותיים.

    כץ גם מזהיר את בציבור החרדי, לקראת הבאות: אם יהיו בחירות בקרוב, על החרדים לדעת שמערכת הבחירות תהיה סביב נושא השבת עם הסתה תקשורתית קשה.

    עוד הוסיף שר התחבורה והמודיעין: מדובר בהסתה נגד הדת. כי התקשורת העלימה את העובדות והפרטים ורק נופפה בשבת. זה פרומו לבחירות הבאות.

    על משבר הגיוס אומר השר: אני קורא למפלגות החרדיות לסיים את משבר הגיוס מהר. כדי שיהיה מספיק זמן בין אישור החוק לבין הבחירות הבאות. כל תהליך אחר יפגע במצבו ועתידו של הציבור החרדי בישראל.

    .

    זה שעולה וזה שיורד | פלאש 90



    0 תגובות