גפני תוקף: "נתניהו טעה כשהתערב במשבר גשר יהודית"

    איתי גדסי 1 Comment on גפני תוקף: "נתניהו טעה כשהתערב במשבר גשר יהודית"

    חבר הכנסת משה גפני תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואומר: "ראש הממשלה כנראה לא מודע שסוגרים את נתיבי איילון בשביל תחרויות ספורטיביות; הוא טעה כשהתערב במשבר" | משבח את כץ: "הוראה נכונה" | ומבטיח: "נמשיך את הפעילות; המחאה הערכית עובדת"

    גפני ונתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) דיבר היום (חמישי) בפני מנהלי מאוחדת במגזר החרדי באירוע שהתקיים בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק. בדבריו, התייחס גפני, לסערה סביב ההוראה לבטל את עבודות בניית גשר יהודית בשבת. "זה לא דבר מחויב המציאות", אמר גפני, "את נתיבי איילון סוגרים. ראש הממשלה כנראה לא מודע שסוגרים את נתיבי איילון בשביל תחרויות ספורטיביות ולא רק את נתיבי איילון אלא גם כבישים אחרים מרכזיים".

    גפני שיבח את כץ: "אני משבח את השר ישראל כץ. אני ושב שראש הממשלה טעה במה שהוא אמר. הוא לא היה צריך להתערב, לטוב ולרע. בפעם האחרונה הוא התערב זה לא עזר לנו".

    לדברי גפני: "יש שינוי דרמטי בנושא העבודות בשבת. המחאה עוזרת. מדברים עם שרים וברקע הערכי הזה המציאות היא שרבים מהעבודות נעשות ביום חול. נמשיך את הפעילות. לא רציתי שזה יהפוך למאבק חרדים חילונים. אני מברך את השר כץ לדחות את זה בחצי שנה".

    כזכור, מוקדם יותר התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להוראת השר ישראל כץ לביטול עבודות הקמת הגשר בשבת ואמר: "אני לא חושב שזה סביר לסגור ציר תנועה באמצע השבוע באיילון, אני חושב שהדבר הזה מובן וזה גם יילקח בחשבון. אני לא חושב שתהיה הפרעה כלשהי לתנועה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אשרינו שיש לנו נציגים שנלחמים כשצריך ומנגד משתפים פעולה כשצריך
      אשרינו שזכינו