והרי החדשות הטובות: הפיתוח במירון והחתן שמונה לר"מ • האזינו

    דוד קליגר No Comments on והרי החדשות הטובות: הפיתוח במירון והחתן שמונה לר"מ • האזינו

    הציר הצפוני במירון יפותח בהקדם, רובשקין אצל המשפיע ר' אלימלך בידרמן, חתן בן 30 מונה לר"מ ביום חתונתו, פינדרוס מחתן את בנו • ידיעות שיעשו לכם טוב על הלב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה לעולים לציון הרשב"י במירון – ביוזמתו של שר הפנים אריה דרעי, ובשיתוף המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, המשרד לשירותי דת, משרד האוצר וקק"ל, הושג תקציב גדול להשלמת מיזם ציר העלייה הצפוני להר, שיהווה פיתרון, ויצור הקלה לעולים לרגל, לציון הרשב"י. הפרויקט כולל תיקון ליקויי תשתיות, חשמל, ביוב, תאורה וסידור הציר, באופן שיקל על העולים לציון. חבר הכנסת דני סיידה, תושב האזור וממקימי המיזם של ציר העלייה הראשי, אמר ל"קול חי", כי כתושב האזור הוא יכול להעיד שציון הרשב"י הוא אחד המקומות המתויירים ביותר מבין המקומות הקדושים והפרויקט הזה יקל מאד על העולים לציון הקדוש.

    מסעות רובשקין בישראל – האסיר היהודי ששוחרר מהכלא האמריקאי ממשיך לבקר בבתיהם של אדמו"רים ורבנים. היום הגיע ר' שלום מרדכי רובשקין עם רבני חב"ד נתניה, לביקור במעונו של מרן האדמו"ר מצאנז והודה לאדמו"ר על החיזוק שקיבל ממנו בעת שביקרו בתאו בכלא. במהלך השבוע ביקר רובשקין גם במעונו של המשפיע הרב הצדיק רבי אלימלך בידרמן. רובשקין סיפר לו כי אחד הדברים שחיזקו אותו בכלא, היו עלוני "באר הפרשה" של הרב בידרמן, שנשלחו אליו מדי שבוע. אירוע נוסף בו השתתף רובשקין, היה בשמחת השבע ברכות לנישואי בנו של המשפיע הרב דוד קלצקין, המפיץ שיעורים וקונטרסים בענייני חיזוק האמונה והבטחון. רובשקין הגיע להודות לרב קלצקין על קונטרס שער הביטחון ששיגר אליו בהיותו בכלא.

    ובחתונה שנערכה השבוע בבני ברק, מונה החתן למגיד שיעור בישיבה בה למד – אתר 'בחדרי חרדים' מדווח, כי תלמיד ישיבת טשערנאביל, הרב יצחק הוס, שהיה מֵשִׁיב בישיבה ומהתלמידים המבוגרים, התחתן השבוע, וכמתנה לחתונתו ערך ראש הישיבה הגאון הרב יונה רכניצר, מעמד לחיים באמצע החתונה, שבמהלכה הכריז כי הוא ממנה אותו כמגיד שיעור בישיבה מיד לאחר שמחת הנישואין.

    נסיים בברכת מזל טוב לממלא מקום וסגן ראש עיריית ירושלים, יצחק פינדרוס, לרגל נישואי בנו הערב, באולמי שירת ירושלים. מזל טוב!

    האזינו:



    0 תגובות