והרי החדשות הטובות: סט אישי במתנה וקבלת הפנים לדייטש • האזינו

    דוד קליגר No Comments on והרי החדשות הטובות: סט אישי במתנה וקבלת הפנים לדייטש • האזינו

    הבאים לארץ יקבלו סט ד' מינים, ר' חיים קנייבסקי במעמד חיזוק, במחלקת החדשות של 'קול חי' מתחזקים באלול ומפחיתים את העיסוק בבחירות, בחתונת הגיס התקבל המועמד לראשות עיריית ירושלים יוסי דייטש בשירי ירושלים • ידיעות שיעשו לכם טוב על הלב

    צילום: עפר גדנקן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מידי יום בשעה שלוש בתוכנית 'זמן אוויר' משודרות 'החדשות הטובות', הנה החדשות הטובות להיום:

    לקראת חג הסוכות, משרד החקלאות מודיע היום, כי נוסעים שיגיעו לנמל התעופה בן גוריון עם ארבעת המינים מחו"ל, יקבלו סט אישי של ארבעת המינים מתוצרת הארץ, בהודעת המשרד לא נאמר האם מדובר בסט מסוג מהדרין, אולם ההחלטה התקבלה לנוכח העלייה במספר הניסיונות של אנשים פרטיים וסוחרים להכניס לישראל את "ארבעת המינים" העלולים להיות נגועים במזיקים שונים, עם זאת, מאפשרת המדינה לנוסעים להכניס עמם לישראל אתרוג אחד בודד לנוסע.

    מעמד מרשים נערך אמש בקרית הרצוג בבני ברק בהשתתפות מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, במעמד לחיזוק קהילות הקודש בקרית הרצוג, ראשי ישיבות, רבני השכונה וקהל המונים. בתום האירוע, נכנס מרן שר התורה למבנה בית הספר 'בית יעקב – מסורת ישראל', שנבנה על ידי עיריית בני ברק, כאשר ממלא מקום ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין ומנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, הגישו למרן רבי חיים קניבסקי מזוזה, אותה הוא קבע בשער הכניסה למבנה החדש של בית הספר.

    עיתונאים וכלי תקשורת שונים שיבחו היום את החלטת מחלקת החדשות ב'קול חי', להפחית למינימום את העיסוק בבחירות המוניציפליות בתוכניות האקטואליה ברדיו. מהנהלת 'קול חי' נמסר, כי מאחר ועומדים אנו בימי הרחמים והסליחות, ראוי להפחית את העיסוק המוגבר בראיונות ובנעשה במערכת הפוליטית המוניציפלית, ולפיכך תשודר פינה יומית בתוכניות האקטואליה, עם עדכונים משמעותיים ורלוונטיים.

    אבל למרות זאת, אנחנו עם עדכון מוניציפלי מוסיקלי: אמש התקיימת שמחת נישואי בת איש הנדל"ן ברוך ערבליך. אתר 'כיכר השבת' מדווח, כי סגן ראש עיריית ירושלים והמועמד לראשות העיר, יוסי דייטש, שהינו גיסו של בעל השמחה, התקבל בחתונה בריקודים לצלילי מחרוזת שירי ירושלים שביצעו הזמר זאנוויל ויינברגר, מקהלת "יחד" והקלידן שמוליק לוטרמן.

    נסיים בברכת מזל טוב לחבר הנהלת עיריית ירושלים, שלמה רוזנשטיין, לרגל נישואי בנו, באולמי בית ישראל בירושלים. מזל טוב!

    האזינו:



    0 תגובות