ג'ייסון גרינבלט נפגש בחשאי עם בנו של אבו מאזן

    מוטי סבן No Comments on ג'ייסון גרינבלט נפגש בחשאי עם בנו של אבו מאזן

    בשולי עצרת ועידת האו"ם נפגש שליחו של טראמפ, עם בנו של אבו מאזן, על הפרק: 'תוכנית השלום האמריקאית', לגרינבלט היה חשוב לשמוע את דעתו של הבן

    גרינבלט ואבו מאזן צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עסקים עם הבן: שליחו של הנשיא טראמפ למזרח התיכון ג'ייסון גירנבלט, נפגש בחשאי בחודש ספטמבר האחרון, עם בנו של אבו מאזן, יאסר עבאס, בשולי וועידת האו"ם. גורמים ישראלים שהיו מודעים לקיומה של הפגישה ותכניה, אמרו, כי יאסר עבאס הבהיר לגריבלט כי אינו סבור שפתרון שתי מדינות אפשרי ולכן העדיפות היא למדינה אחת עם שיוויון זכויות לכל.

    לפי הפרסום של ברק רביד, הבכירים הישראלים, ביקשו לשמור על עילום שם, אמרו כי השליח האמריקני רצה לנסות וליצור קשר עם אחד האנשים הקרובים ביותר לאבו מאזן, ולהיעזר בו לקידום מאמצי השלום של הבית הלבן. לדבריהם, גריבלט היה מעוניין להציג בפני יאסר את עמדת הממשל האמריקאי בסכסוך הישראלי פלסטיני ולשמוע את דעתו בעניין.

    עוד הוסיפו הגורמים, כי במהלך הפגישה, אמר יאסר כי הוא מתנגד לדעתו של אביו לפתרון שתי מדינות, העדיפות אצלו למדינה אחת לכולם בה יהיה שויון זכויות לכולם.

    יאסר עבאס, בנו של מחמוד עבאס – אבו מאזן וירשו הפוטנציאלי, מהנדס, איש עסקים פלסטיני, שהיגר לקנדה ב-1997, חברת 'פאלקו טאבקו' שבבעלותו, היחידה שיכולה לשווק את הסיגריות האמריקאיות ברשות הפלסטינית. מקור עושרו סיפורים רבים, ברחוב הפלסטיני רווחת הדעה כי שחיתות שלטונית וכסף שהגיע מאמריקה בתמורה לשיתוף פעולה.

     



    0 תגובות