נערך לבחירות • כחלון: "נדרוש את תיק החקלאות בממשלה הבאה"

    איתי גדסי No Comments on נערך לבחירות • כחלון: "נדרוש את תיק החקלאות בממשלה הבאה"

    מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור מצטרף למפלגת "כולנו" – כחלון אמר: "בקדנציה הבאה ניקח אחריות על החקלאות הישראלית. נחזיר אותה למקום הממלכתי והמקצועי שהיא אמורה להיות בו"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כולנו, השר משה כחלון הודיע היום כי בממשלה הבאה כולנו תדרוש את תיק החקלאות. השר כחלון הצהיר בסיור ברמת נגב:

    במפגש וסיור עם חקלאים שהתקיים היום ברמת הנגב הודיע מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, דמות מפתח במגזר החקלאי המייצג 354 מושבים, על הצטרפותו למפלגת כולנו.

    יו"ר כולנו השר משה כחלון דיבר על חשיבות החקלאות בישראל ועל הכוונות של מפלגתו לקדנציה הבאה: "בקדנציה הבאה מפלגת כולנו תיקח אחריות על החקלאות הישראלית, תדרוש את תיק החקלאות אליה ותחזיר אותה למקום הממלכתי והמקצועי שבו היא אמורה להיות. החקלאות הישראלית שייכת לכל המדינה. היא לא שייכת למגזר, לאזור מסוים או למעמד כזה או אחר. החקלאות הישראלית היא הביטחון שלנו. הביטחון למזון איכותי בכל מצב שניקלע אליו, לשמירת קרקעות, לגבולות המדינה, לאיכות הסביבה וליצוא הישראלי".

    לדבריו: "אלו ניצנים ראשונים להצטרפות האדירה למפלגת כולנו. לבחירות הבאות נגיע עם האנשים הטובים ביותר מכל המגזרים ומכל מקום בחברה הישראלית. אנשים ערכיים וישרים שרוצים שמדינת ישראל תהיה מקום טוב יותר לכולנו".

    מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור אמר: "אני מברך את שר האוצר, משה כחלון על החלטתו לקחת בבחירות הבאות את תיק החקלאות למפלגת כולנו. כחלון הוא אדם ערכי, אדם שפועל ללא לאות למען החברה הישראלית וחיזוקה. בזכות פועלו ניתן יהיה להביא את החקלאות והחקלאים למקום טוב יותר, לחזק את הייצור המקומי זאת לצד שמירה על האינטרסים של הצרכן, לשמור על המרחב הכפרי, הריאה הירוקות ולפתח אותו ולגבש הסדרה כוללת בנושא הקרקעות במרחב הכפרי".

    לדבריו: "אני מאמין שבאמצעות תפיסת עולמו הערכית והרצון שלו להיטיב איתנו – החקלאים במושבים ובקיבוצים ועם עם ישראל כולו נוכל להמשיך להוות כמנוע לצמיחה כלכלית תוך כדי שמירה על הייצור המקומי וביטחון המזון.
    אני מאמין במשה כחלון ובמפלגתו ואי לכך החלטתי להצטרף לכולנו".

    כאמור, מאיר צור, ממושב עין יהב, הוא מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל ובתוקף תפקידו מייצג 354 מושבים מצפון ועד דרום. צור נחשב בשנים האחרונות למנהיג מרכזי במרחב הכפרי ובחקלאות. חבירתו לכחלון מוכיחה את רצינות כוונותיו של השר ואת החיבור הערכי והמעשי עם המגזר החקלאי.



    0 תגובות