ג'ון בולטון: מטרת ארה"ב רוסיה וישראל – היא הוצאת איראן מסוריה

    מוטי סבן No Comments on ג'ון בולטון: מטרת ארה"ב רוסיה וישראל – היא הוצאת איראן מסוריה

    ג'ון בולטון התראיין לרשת תקשורת אמריקאית טרם בואו לישראל ודיבר על הסוגיות החשובות לישראל בעת הזו | על הוצאת איראן מסוריה אמר בולטון: כי זה האינטרס של ארה"ב ורוסיה, הנשיא פוטין לדבריו גלוי לב עם הנשיא טראמפ – האינטרסים של רוסיה ואיראן שונות זו מזו

    בולטון צילום: צילום מסך FOX NEWS
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועץ הזהב: היעוץ לביטחון לאומי ג'ון בולטון, נחת הבוקר בישראל, ומייד עם רדתו אמר: כי הוא מצפה לפגישה בינו ובין ראש הממשלה בנימין נתניהו. בולטון הוא אחד האנשים הכי פרו ישראלים שישראל תמצא בוושינגטון, הוא תמך בתקיפת מתקני הגרעין באיראן כבר ב-2010 והבין תמיד את צרכי הביטחון של ישראל. הוא מתנגד תקיף לאיראנים ולהשפעתם במזרח התיכון.

    לפני בואו לישראל, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון, התראיין הבכיר לרשת ABC ושוחח על הבעייה האיראנית באזור: "המטרה של ארה"ב וישראל – ופוטין אמר שזו אף מטרת רוסיה – היא להביא לידי יציאת איראן, הכוחות האיראניים, המיליציות האיראניות, מחוץ לפוזיציה ההתקפית בה הם נמצאים בסוריה ובעיראק. ולמען האמת לסיים את התמיכה האיראנית בחיזבאללה".

    בהמשך הראיון אמר בולטון: "אני חושב שנסיגת הנשיא מההסכם עם איראן הביאה לסחרור בכלכלה איראנית, אני חושב שהם מרגישים את זה, והיכולת של 'כוחות אל קודס', ו'משמרות המהפיכה' האיראניות להוציא לפועל פעולות התקפיות באזור – וגם בתימן – צומצמה", אמר בסיפוק ג'ון בולטון.

    בולטון אף אמר שהבעייה האיראנית איננה הגרעין כפי שהעולם נוטה לחשוב: "הבעיה עם איראן אינה רק הנשק הגרעיני", אמר "אלא הסיבה שהיא מהווה סיכון גדול שכזה לשלום ולביטחון היא גם המבצעים הצבאיים שלה והתמיכה שלה בטרור".

    עוד הוסיף בולטון, על הפגישה בין פוטין לטראמפ: "הנשיא פוטין גלוי לב עם טראמפ, והיה כך גם איתי. הוא אמר שהאינטרס של רוסיה בסוריה אינו זהה לזה של האיראנים, והוא מעוניין למצוא דרכים להוציא אותם משם", מבהיר היועץ לביטחון לאומי את עמדת רוסיה.

     



    0 תגובות