פיגוע או תאונת דריסה? המחבל יקבע אם הוא ביצע פיגוע

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פיגוע או תאונת דריסה? המחבל יקבע אם הוא ביצע פיגוע

    המחבל שביצע את פיגוע הדריסה אמש, הסגיר עצמו לידי הרשות הפלסטינית | בצה"ל מתקשים להחליט האם מדובר בפיגוע או בתאונה | ראשי מועצת יש"ע אומרים בהחלטיות, היה כאן פיגוע רצחני כל הסימנים מעידים על כך | הלוויתה של המנוחה הי"ד תערך היום בבית עלמין 'ירקון'

    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפה שדרס הפה שהכשיר: אמש מחבל דהר עם מכונית פלסטינית על כביש 60 בסמוך לחוות גלעד, המחבל דרס הולכת רגל כבת 40, לאחר הדריסה, נמלט המחבל אל הכפר ג'ית. היא נפגעה בורח אנוש ונפטרה לאח"כ מפצעיה.

    המחבל הסגיר את עצמו כמה שעות לאחר הפיגוע לידי הרשות הפלסטינית. ראשי מועצת יש"ע אומרים בבירור כי מדובר בפיגוע, לדבריהם: האזור מואר הדרך היא ברורה ונראית, לא היו כל סימנים של חריקת צמיגים על הכביש לפני התאונה ולאחר הפגיעה, מדובר בנסיעה מתמשכת שלא נעצרה לרגע.

    מנגד בצה"ל עוד לא החליטו במה מדובר. דו"צ: בהמשך לדריסה סמוך לחוות גלעד אמש, מתחקור ראשוני של צה"ל ושב"כ, עולה כי קיימת סבירות גבוהה שמדובר בתאונה, עם זאת טרם נשללו כיווני חקירה אחרים.

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "מבחינת דרגי הפיקוד בשטח, וגם מבחינתנו, מדובר בפיגוע לכל דבר ועניין. הצומת הוא צומת מואר, עם עמודי תאורה של נתיבי ישראל, אין שום סימן לחריקה ועצירה, לא לפני מקום הפיגוע וגם לא לאחריו. כלומר הנהג לא הופתע מהתאונה. מבחינתנו זה עוד פיגוע קשה של רצח בדם קר, של תושבת השומרון בכביש מרכזי במדינת ישראל"

    הנרצחת בפיגוע הקדושה חוה חיה רוזין הי"ד, הלוויתה תתקיים בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון. מכרי המשפחה מסרו: כי מדובר בזוג ללא ילדים ובלי קרובי משפחה רבים, מצווה גדולה להגיע היום (שישי) להלוויתה של המנוחה.



    0 תגובות