מיקי זוהר ל'קול חי': אם ליצמן לא יתפשר – נלך לבחירות

    מוטי סבן No Comments on מיקי זוהר ל'קול חי': אם ליצמן לא יתפשר – נלך לבחירות

    מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ח"כ מיקי זוהר התראיין למהדורה המרכזית, בראיון תקיף ולוחמני | לדבריו: ליצמן לא קוסם והוא יהיה חייב להתפשר | במידה ולא נראה רצון לפשרה, נלך לבחירות, זוהר קובע בהחלטיות | בהמשך המהדורה התראיין ראש מטה הדיור, וסיפר על ישיבותיו בבני ברק, בניסיון לפתור את מצוקת הדיור בעיר

    צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גיוס או בחירות: הציבור החרדי עומד בפרשת דרכים כרגע, מצד אחד ליצמן שמושך לכיוון של אין פשרות 'בחוק הגיוס' ונצטרך להכניס תיקונים. לעומת אריה דרעי וגפני שאומרים כי החוק הנוכחי הוא טוב לכולם מבחינת הרע במיעוטו. כפי שפורסם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן יפגש עם כ"ק מרן האדמו"ר מגור בנושא בניסיון למצוא הסכמות רחבות בין הסיעות לפני שפונים אל הממשלה.

    הערב (חמישי) התראיין ל'מהדורה המרכזית' ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) האיש שנחשב כמקורב מאוד לראש הממשלה, דיבר על 'חוק הגיוס' העומד בפתח לאישור. לדברי זוהר: סגן השר יעקב ליצמן – לא קוסם, הוא יצטרך לרדת מעץ ולהגיע לפשרה.

    לשאלת המראיין, אם אכן לא תהיה פשרה מצידו של ליצמן, מה הצעד הבא? ח"כ מיקי זוהר עונה בפסקנות: אם לא נצטרך ללכת לבחירות בזמן הקרוב!

    ייתכן ומדובר במהלך של ראש הממשלה להפעיל לחץ מאסיבי על נציגי הציבור, לקראת פגישת גדולי התורה, בכדי למצוא הסכמה סביב חוק הגיוס.

    .

    בהמשך המהדורה התראיין, ראש מטה הדיור זאב בילסקי, בראיון התייחס למצוקת הדיור החרדית: אנחנו מתיחסים לציבור חרדי כחלק בלתי נפרד, הציבור החרדי צריך צומת לב מיוחדת.

    עוד הוסיף בילסקי: ישבתי עם ראש עירית בני ברק כדי להביא פתרונות למצוקת הדיור בבני ברק ושזוגות צעירים יוכלו לעמודמ במחירי הדיור. אני מקוה שניתן בשורה מיוחדת לציבור החרדי בזמן הקרוב.

    במהלך המהדורה, התראיינה חגית משה יו"ר הבית היהודי בירושלים,מגיש המהדורה אבי מימרן שאל את יו"ר המפלגה: קמפיין 'הבית היהודי' בירושלים מזכיר קמפיינים של סיעת שינוי עם הסתה נגד החרדים, את חוזרת בך?
    חגית משה ענתה: בזכות הקמפיין הזה כל המפלגות בירושלים מציבים מועמד חרדי.. נחדד את המסרים.
    חגית משה סירבה לענות על השאלה האם סיסמת הבחירות הזו תרד מקמפיין מפלגתה.



    0 תגובות