ארה"ב: רוסיה ששיגרה לחלל לווין סודי, 'הוא לא דומה לאף לווין'

    מוטי סבן No Comments on ארה"ב: רוסיה ששיגרה לחלל לווין סודי, 'הוא לא דומה לאף לווין'
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמת חלל: בארה"ב מודאגים לאחרונה מלווין שלא הכירו קודם לכן בחלל. מדובר בלווין ששיגרה רוסיה אל החלל החיצון לאחרונה. בכירה בממשל האמריקאי הביע חשש משיגור הלווין, לדבריה: על התנהגות הלווין "חריגה, ולא דומה לשום דבר שנראה קודם"

    בכירה בממשל האמריקאי יילם פובלייט, עוזרת השר לענייני פיקוח נשק, הביעה היום (חמישי) חשש, עקב שיגור לווין רוסי חדיש לחלל. לדברי הבכירה, ייצכן ומדובר בנשק חלל מסוג חדש, שלא נראה קודם לכן. את דבריה אמרה בכנס של האו"ם. רוסיה לעומת זאת אומרת כי מדובר בלווין לצורכי פיקוח בלבד.

    עוד הוסיפה פובלליט בנאומה: כי ארה"ב אינה יודעת בוודאות באיזה סוג לווין מדובר, הדבר נראה כהתפתחות מדאיגה על רקע ההתנהגות האחרונה של רוסיה. רוסיה התגוננה אל מול האשמות, הנציג הרוסי אמר בכנס: מדובר על דברים חסרי ביסוס שבאו להוציא את רוסיה בצורה רעה.

    עם קשר לאיום הרוסי החדש או בלי, נשיא ארה"ב טראמפ אמר לאחרונה ביוני, כי בכוונתו להקים את 'חיל החלל' שמיועד לפיתוח אמצעי הגנה והתקפה מהחלל החיצון. אין לי שום כוונה לתת לסין ולרוסיה להוביל עלינו בעניין החלל אמר.

    יש לציין, כי מדינות ובעיקר מעצמות מפתחות כבר היום, נשק שיידע להשמיד לווינים בחלל, ולהשתלט על לווינים בחלל. סין לפני כשנה פרסמה כי פיתחה את הלווין הקוונטי הראשון שאינו ניתן לגילוי ופריצה.

     



    0 תגובות