דגל ושלומי אמונים: אם המו"מ לא ימוצה בקרוב – נקבל החלטות

    איתי גדסי No Comments on דגל ושלומי אמונים: אם המו"מ לא ימוצה בקרוב – נקבל החלטות

    לקראת הכרעה בדגל ובשלומי אמונים בעיר בית שמש, התכנסו שתי הסיעות לפגישה משותפת שבה הוחלט, לתת צ'אנס לראש העיר למצות את המשא ומתן בקרוב, אם לא הם אומרים: "נקבל החלטות אפרטיביות". אבל עדיין הכל פתוח הם מבהירים

    צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקועים: בדגל התורה ובשלומי אמונים מתקשים להכריע מה יהיו צעדי המפלגה בבית שמש, הלחץ במשא ומתן מול ראש ההעיר עולה, אך נראה שבאמת הקרב כאן מי ישבר ראשון וייתן את התופינים שמבקש הצד השני, עדיין אין הודעת תמיכה באבוטבול.

    בישיבה משותפת של נציגי דגל התורה ושלומי אמונים במאמץ משותף לקידום המשא ומתן התקוע מול ראה"ע אמרו היום (חמישי): אנו מצפים למו"מ אינטנסיבי מול ר"ע אבוטבול, ראש העיר נושא באחריות ציבורית לא פחות מאיתנו על עתיד העיר, מצפים למו"מ תכליתי והוגן בהתאם לכוחנו.

    עוד הוסיפו שתי המפלגות: "באם לא ימוצה המשא ומתן בטווח הקרוב, תתקיים ישיבה משותפת, של הנציגים המקומיים עם חברי הכנסת של הסיעות. לקבלת החלטות אופרטיביות". שולחים איום מרומז אל עבר ראש העיר.

    בנוסף הם אומרים: מבחינתנו הכל פתוח, ראש העיר משה אבוטבול, לא חתם עם אף אחד מהסיעות לא הוצג בפנינו שום הסכם. הם מסיימים באמירה אופטימית ומרמזים כי כרגע אפשר לחלק את מה שהם מעוניינים כל עוד ראש העיר לא התחייב בכתב לאף גורם.



    0 תגובות