שוטר מועד: שבר את ידו של קטין ונתבע על עשרות אלפי שקלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שוטר מועד: שבר את ידו של קטין ונתבע על עשרות אלפי שקלים

    שוטר שהיה מוכר בהפעלת אלימות כנגד נוער הגבעות. למרות התלונות נגדו במשטרה, מפקדיו לא פעלו בעניין. באחד המקרים שבר השוטר את ידו של קטין ,הפעם הוא נתבע תביעת נזיקין על האירוע

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נזק חמור שגרם שוטר לקטין יעלה לו כנראה ביוקר. מכתב תביעה על סך- 75 אלף ש"ח הוגש ככנגד שוטר שהכה נערים ליד יישוב כוכב השחר. בתביעה נכתב כי השוטר התוקף מוכר באלימותו כנגד נערי גבעות. עו"ד יאדו מארגון חוננו: "היד התקיפה של ימ"ר ש"י נגד נערי הגבעות הסתיימה ביד האלימה של שוטר הסיור – וביד השבורה של ילד בן 16 שנים"

    שנה וחצי אחרי אירוע תקיפה של קטין על ידי שוטר בגבעת הבלדים שליד כוכב השחר, הגישו הוריו של הקטין תביעת נזיקין נגד השוטר ומשטרת ישראל בבית משפט השלום בירושלים. הורי הקטין, שהגישו את התביעה באמצעות עורכי הדין של ארגון 'חוננו', מבקשים ממשטרת ישראל ומהשוטר התוקף פיצויים, על סך – 75 אלף שקלים.

    במהלך האירוע, שהתרחש בחורף שעבר, הגיעו מספר שוטרים לגבעת הבלדים הסמוכה לישוב כוכב השחר, וביקשו לעצור את אחד הנערים. הקטין המדובר, משראה את אחד השוטרים מתחיל למשוך בכח את העצור, קרא לעברו "לא באלימות".

    הקריאה עוררה את חמתו של השוטר, והוא התנפל על הקטין בחמת זעם. על פי כתב התביעה, המגובה בצילומים ובסרטון, השוטר כופף את ראשו של הקטין שלפי מטה, בעט בחזקה במבושיו וריסק את זרועו של הקטין על ברכו בעצמה. כתוצאה מהתקיפה, נוצר שבר באמתו של הנער, והוא פונה לבית החולים שערי צדק, שם גובסה ידו.

    בכתב התביעה, דורשים הוריו של הקטין פיצוי מהשוטר על התקיפה והנזקים הרפואיים שגרם לבנם. בנוסף, הם תובעים את משטרת ישראל, בשל העובדה שאותו שוטר היה מועד לאלימות, במיוחד נגד נערי גבעות או אלה הנראים כך, ותלונות רבות הוגשו נגדו בעבר.

    בכתב התביעה מפורטים עוד מקרים נוספים של אלימות מצד השוטר כנגד הנערים. ההורים התלוננו במשטרה והתריעו על האלימות מציד השוטר, אך לא היה יחס של ממש לטענות ההורים כנגד השוטר, הדבר נחשב כמחדל של המשטרה ומשום כך גם המשטרה נתבעת.



    0 תגובות