ברקת בפארגוואי: "שיתופי פעולה חשובים"

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on ברקת בפארגוואי: "שיתופי פעולה חשובים"

    ברקת ביקר בפרגוואי בשליחות ראש הממשלה: "חיזקנו את היחסים של ישראל עם אמריקה הלטינית"

    19:02
    24.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ליל הסדר – הדרך לעורר רגשות בכל ילד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת, סיים היום (חמישי) ביקור מדיני רשמי באמריקה הלטינית בשליחותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלכו ייצג את מדינת ישראל בטקס השבעת נשיא פרגוואי הנכנס מריו אבדו בניטז, כמו כן נועד ברקת עם נשיאי קולומביה וגוואטמלה, נשיאים לשעבר ושרים בכירים ודן עמם בהרחבת שיתופי הפעולה בין המדינות.

    ברקת ציין כי "הבאתי את ברכת העם בישראל לנשיא פרגוואי הנכנס בטקס השבעתו בארמון הנשיאות. הודיתי לו על הידידות העמוקה בין המדינות ושוחחנו על חיזוק היחסים המיוחדים והרצון ההדדי להעמיק את שיתופי הפעולה. הזמנתי את הנשיא לבקר בישראל ובירושלים".

    עוד סיפר ברקת: "במהלך המסע המדיני נפגשתי גם עם נשיא קולומביה איוון דוקה ונשיא גוואטמלה ג'ימי מורלס שהעביר את השגרירות לירושלים, עם נשיא פראגווי היוצא הורצין קורטס שהעביר גם הוא את השגרירות לירושלים, עם נשיא אורוגוואי לשעבר, שהוא ידיד ישראל גדול, אלברטו דה מאקיה ועם חלק משרי החוץ של המדינות".

    ברקת אמר כי הוא סבור ש"שיתופי הפעולה הכלכליים בין ישראל למדינות אמריקה הלטינית הם חשובים מאוד. במהלך הביקור נועדתי עם שרת התעשיה והמסחר החדשה של פרגוואי, עם שר הטכנולוגיה והתקשורת, עם ראש העיר אסונסין, בירת פרגוואי והיה לי הכבוד להתארח בלשכת המסחר ישראל-פרגוואי. בנוסף התראיינתי לכלי התקשורת כאן להסביר את עמדותיה של מדינת ישראל ונפגשתי עם ראשי הקהילות היהודיות בדרום אמריקה. אני מודה לראש הממשלה על האמון לביצוע המשימה החשובה, לאנשי משרד החוץ ולשגריר".

    אל ראש העיר התלוו בביקורו סמנכ"ל אמריקה הלטינית במשרד החוץ מודי אפרים, שגריר ישראל בפרגוואי זאב הראל, ראש הסגל בעירייה מיכל שלם וראש לשכתו ניצן קרסנטי.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      איזה אנשים מחוארים

    2. 3

      מי אוהב אותם בכלל
      למרות שאני לא יודעת מי הם בכלל

    3. 2

      הם אנשים חשובים בכלל?
      בבקשה תענו לי פליז!