מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן יפגש עם כ"ק האדמו"ר מגור

    מוטי סבן No Comments on מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן יפגש עם כ"ק האדמו"ר מגור

    בניסיונות להביא לאחדות דעים סביב 'חוק הגיוס' אותו מבקש ראש הממשלה לאשר בכנסת במהירות המרבית | יפגש מרן חכם שלום כהן עם כ"ק האדמו"ר מגור בכדי להגיע להבנות משותפות מול הממשלה | יגאל גואטה: רואים פה שמובילים מהלך לא לדבר ב- 2 קולות | סמוטריץ': "אפשרי לעשות תיקונים שיהיה טוב גם לחרדים וגם לצבא"

    כ"ק מרן האדמו"ר מגור שליט"א צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניסיונות לאחדות בעניין 'חוק הגיוס': הערב (רביעי) ב'מהדורה המרכזית', מפרסם אבי מימרן, כי בניסיונות להביא לאחודות דעים, סביב אישור 'חוק הגיוס' בכנסת והצבת האולטימטום של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הסכמה תוך שבועיים בין הסיעות החרדיות לקואליציה על העברת החוק.

    יפגש נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון הגדול חכם שלום כהן עם כ"ק מרן האדמו"ר מגור, בכדי לדון בעניין 'חוק הגיוס' ולהגיע להסכמוך רחבות סביב החוק. כזכור סגן שר הבריאות איים כי אם לא יוכנסו שינויים בחוק, אגודת ישראל תפרוש מהקואליציה, דבר שיביא נזק לעולם התורה לדעת אנשי ד"ס ודגל התורה.

    בהמשך המהדורה, התראיין ח"כ לשעבר מש"ס יגאל גואטה בעניין פגישת גדולי התורה הצפוייה – ״רואים פה שמובילים מהלך לא לדבר ב- 2 קולות. לשדר אחדות בין גדולי ישראל. העורך הוותיק יצחק נחשוני התראיין על המהלך: "המהלך על הפגישה בין נשיא המועצת לאדמו״ר מגור מוכיח לנו שיהיה תיאום מלא בין כל המועצות. לא תהיה מועצת נגד מועצת"

    עוד אמר יצחק נחשוני: "הטענה של האדמו״ר מגור היא, שרה״מ נתניהו התחייב שהחוק לא ישונה, הוא מבקש שרה״מ יעמוד במילתו". עוד הוסיף יגאל גואטה: "יש גדולי ישראל שטוענים שהחוק הוא אסון. אבל יהיה קטסטרופה בבחירות הקרובות אם על זה יהיה קמפיין הבחירות של המפלגות".

    בהמשך המהדורה התראיין ח"כ בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי) על 'חוק הגיוס':
    כחבר בועדת הגיוס אין שום בעיה בחוק, אפשרי לעשות כמה תיקונים שיהיה טוב גם לחרדים וגם לצבא. וכל השחקנים מודים ומאשרים.



    0 תגובות