קריסת הגשר: סגן ראש ממשלת איטליה תוקף את האיחוד האירופי

    מוטי סבן No Comments on קריסת הגשר: סגן ראש ממשלת איטליה תוקף את האיחוד האירופי

    לדברי סגן ראש ממשלת איטליה: בגלל אילוצים תקציבים התשתיות באיטליה לא בטוחות. מדובר בגשר בן 50 שנה, הגשר היה מיועד להריסה אך הביצוע נדחה.

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קריסת הגשר: לאחר האסון הכבד בו קרס גשר 'מורנדי' היום (שלישי) בעיר גואנה. בו גבו חייהם 35 בני אדם. סגן ראש ממשלת איטליה תקף את האיחוד האירופי "אם אילוצים בתקציב מונעים מאיתנו לשפר את התשתיות נשנה זאת הבטיח". הגשר היה בתכנון להריסה עקב הכשל ההנדסי של בנייתו.

    מתאו סלביני, סגן ראש ממשלת איטליה ומנהיג מפלגת "הליגה הצפונית", תקף היום את האיחוד האירופי בעקבות קריסת הגשר בגנואה: "לא יעלה על הדעת שאנשים ימותו בדרך הזו ב-2018. אם אילוצים בתקציב האיחוד האירופי מונעים מאיתנו להפוך את בתי הספר והתשתיות באיטליה לבטוחים, אנחנו נשנה זאת".

    מדובר בגשר מרכזי בן 50 שנה, שהיו תמיהות רבות על בנייתו, נעשו לגשר עבודות תחזוקה רבות כולל הוספת כבלים ליציבות הגשר. בשנים האחרונות נעשו בו עבודות תחזוקה תכופות, כולל שעות ספורות לפני קריסתו.

    הגשר הוא מרכזי מאוד באיטליה, הנקרא אוטוסטרדה 10, מרכזית המחברת את כל צפון איטליה לצרפת, כל הנסיעות לחופשות בריביירה הצרפתית או האיטלקית עוברות דרך הגשר.



    0 תגובות