השר בנט: נתנגד להצעת הסדרה, חמאס יהפוך לחיזבאללה 2

    מוטי סבן No Comments on השר בנט: נתנגד להצעת הסדרה, חמאס יהפוך לחיזבאללה 2

    יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט, תוקף הערב את ההסדרה המתוכננת מול לחמאס: לאחר 130 ימי טרור החמאס מקבל פרס | עוד הזהיר: בזמן השקט יהפוך חמאס לחיזבאללה 2 | בנט טוען יש פיתרון: אפשר לפתור את בעיית חמאס ללא כניסה קרקעית | שרי הבית היהודי התנגדו להצעת ההסדרה ויצביעו נגד | ישראל ביתנו: עדיף שיתעסק באלימות הגואה בבתי הספר

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תיק ביטחון: לאור ההסכם המתגבש בין ישראל לבין החמאס, הודיע הערב (שלישי) שר החינוך וחבר הקבינט המדיני – ביטחוני, נפתלי בנט, כי מפלגת "הבית היהודי" תתנגד להסכם מול חמאס. מדובר על שקט זמני שיאפשר לארגון הטרור להתחמש מחדש ולהתעצם לקראת הסבב הבא.

    ההתנגדות הגדולה של שר החינוך להסדרה שמובילה הממשלה בהובלת שר הביטחון, מכיוון שהשקט שישראל תעניק לחמאס תאפשר לו להיות קטלני יותר ואכזרי יותר. הארגון יצטייד ברבבות רקטות שיאיימו על ככל חלקי המדינה. בסופו של תהליך תהיינה לנו שתי חזיתות קשות בדרום ובצפון, במועד שיהיה נוח לאוייב.

    PRIME MINISTER BENJAMIN NETANYAHU

    עוד אמר השר נפתלי בנט: אסור לתת פרס למחבלים לאחר 130 ימי טרור, ללא שהשיבו לנו את חיילנו, הם חייבים ללמוד שהטרור לא משתלם.

    לדברי שר החינוך, הפתרון לחמאס לא מחייב כניסה קרקעית לרצועה: "ישנה אלטרנטיבה שאינה כרוכה בכניסה קרקעית לעזה, אליה אנו מתנגדים", אמר השר והוסיף "יזמנו תכנית למיגור הטרור העזתי, ללא הכנסת כוחות קרקעיים לעזה, ותוך גביית מחיר מכריע מחמאס. הנחנו את התכנית על השולחן בפורומים הביטחוניים הרלוונטיים, בשלב זה היא טרם התקבלה אך אנו נמשיך לקדמה".

    .

    תגובת מפלגת ישראל ביתנו על הצהרות בנט לתקשורת:

    כהרגלו השר בנט רץ לתקשורת עם סיסמאות ריקות מתוכן, שהן לא יותר מפוליטיקה קטנה על גבם של צהל ומערכת הביטחון.



    0 תגובות