בעקבות הזיהומים בנחלים: דיווחים על מחסור במים מינראלים

    admin2 No Comments on בעקבות הזיהומים בנחלים: דיווחים על מחסור במים מינראלים

    נחל סולקיה אשר ממנו מפיקים את המים לחברת 'מי עדן' נמצא בין הזוויתן ליהודייה אשר נסגרו בהוראת משרד הבריאות בעקבות מחלת העכברת. צרכנים מדווחים על מחסור במים ממותג חברת 'מי עדן'. מהחברה נמסר כי המחסור נובע עקב הביקוש הגבוהה למים מינרליים בעונת הקיץ

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכת העכברת מתפשטת: בעקבות זיהום מספר נחלים בצפון הארץ במהלכם נדבקו מספר אנשים ממחלת העכברת. עיתון כלכליסט מפרסם כי הזיהום בנחלים משפיע על חברת המים המינרליים.

    שיבושים באספקת בקבוקי המים של חברת 'מי עדן' בעקבות זיהום בנחלים בצפון ממחלת העכברת. מעיין סולקיה ממנו מופקים המים לחברת מי עדן, נמצא בין נחל יהודייה לנחל זוויתן, אשר נסגרו בימים האחרונים בשל הוראת משרד הבריאות לאחר שנודע כי מספר אנשים נדבקו במחלת העכברת.

    מחברת מי עדן וממשרד הבריאות לא נמסרה תגובה בעניין. קודם לפרסום חברת מי עדן הודיע כי עקב הביקושים הרבים במהלך הקיץ נוצר המחסור בחנויות.

    צרכנים רבים אשר חיפשו לקנות בקבוקי 'מי עדן', טוענים כי במהלך הימים האחרונים הם מתקשים למצוא בקבוקי מים של החברה. ברשתות השיווק אישרו היום (שלישי) כי קייימים שיבושים באספקת המוצרים בימים האחרונים. המחסור בא לידי ביטוי גם בחלוקת כדי מים ללקוחות מנויים של מי עדן, שהחברה הודיעה להם על שיבושים באספקה.

    יש לציין כי מי עדן הוא אחד ממותג המים המינרליים המובילים בישראל וככזה הביקוש לו גבוה, בעיקר בחודשי הקיץ החמים.

    מחלת העכברת, היא מחלה אשר נמצאת במגוון בעלי חיים ועוברת דרך דרכי השתן, אצל חיות ובהמות ובעיקר אצל עכברים, סימני העכברת האופייניים דומים לאלה של מחלת השפעת: חום, כאבי ראש, כאבי שרירים. עם זאת בחלק מהחולים תיתכן פגיעה בתפקודי כבד וכליה.

    ממשרד הבריאות נמסר היום כי "חולים שטבלו במימי הנחלים זאכי, יהודיה, משושים וזויתן החל מתאריך 1.7.18, עם חום מעל 38 מעלות שהתפתח פחות מ-3 שבועות לאחר הטבילה מתבקשים לפנות לרופא המשפחה; מי שטבל באחד או יותר מהנחלים ואינו סובל ממחלת חום או סימני מחלה אחרים אינו צריך לפעול; משרד הבריאות מזהיר שלא לטבול בנחלים זכי, יהודיה, משושים זוויתן עד להודעה חדשה".



    0 תגובות