ממעמקים: צפו ברגעי החילוץ הדרמטיים של בחור הישיבה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ממעמקים: צפו ברגעי החילוץ הדרמטיים של בחור הישיבה

    לאחר נפילת בחור הישיבה אל בור המים אשר בשטחה של ישיבת "בית מאיר". צוותים רבים של חילוץ והצלה הגיעו אל מקום האירוע. הבחור היה בהכרה ותקשר עם המחלצים. במבצע מורכב ומיוחד הועלה הבחור על אלונקה ייעודית אל מחוץ לבור והועבר לקבלת טיפול רפואי

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חילוץ דרמטי: בחור ישיבה נפל היום (שלישי) לבור מים יבש, אשר נמצא בשטחה של ישיבת "בית מאיר" ביישוב 'בית מאיר'. כוחות הצלה וחילוץ רבים הגיעו למקום האירוע וחילצו את הנער, במבצע מורכב ודרמטי, לאור מורכבות תנאי המקום וחילוץ הבחור על אלונקת חילוץ ייעודית.

    בור המים היבש בעומק של שמונה מטרים, כוחות ההצלה שהגיעו למקום, איתרו את הבחור שהיה בהכרה מלאה ואף שוחח עם המחלצים.

    לוחמי האש באמצעות מערכת חילוץ וחבלים מתקדמת, השתלשלו אל הבור, רתמו את הפצוע אל אלונקת חילוץ יעודית, ובכך החלו במבצע החילוץ מתוך הבור ע"י לוחמי האש ומחלצי כבאות והצלה בית שמש. הנער הועבר לטיפול רפואי.

    WhatsApp Image 2018-08-14 at 18.30.37

    רשף משה ביטון קצין ביחידה לחילוצים מיוחדים סיפר על האירוע: "הוזנקנו לישוב בית מאיר בעקבות דיווח על נער צעיר שטיפס על מאגר מים בעומק של כ-שמונה מטרים נפל לתוכו ונפצע.

    הגענו למקום תוך זמן קצר, והקמנו מערכות חילוץ ייעודיות ומתקדמות ובאמצעותם הורדנו לוחמי אש מחלצים אל תוך הבור, חילצנו את הנער מהבור אל גג המאגר, ומשם הורדנו אותו באמצעות מערכת חילוץ נוספת אל הקרקע להמשך טיפול רפואי של כוחות הרפואה במקום".



    0 תגובות