גשר ענק קרס באיטליה – 30 הרוגים

    מוטי סבן No Comments on גשר ענק קרס באיטליה – 30 הרוגים

    בעיר גנואה שבאיטליה, קרס היום הגשר המרכזי המחבר בין העיר, לערים שכנות באזור | המספר עומד על 30 הרוגים אך צפוי לעלות. כ-20 רכבים ניזוקו בקריסה | שר התחבורה האיטלקי: "טרגדיה עצומה" סגנו תקף את הליך תכנון ובניית הגשר: איך ייתכן שהחלק המרכזי קרס בצורה כזו? | גופי ההצלה בזירת האירוע, מחפשים ניצולים מבין ההריסות

    צילום: צילום מסך cnn
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון כבד באיטליה: גשר ענק בעיר גנואה קרס היום (שלישי) על הנהר ובניני מגורים. מידיעות ראשוניות מאזור האסון, נהרגו לפחות 30 בני אדם. לפחות 20 כלי רכב שהו על הגשר בזמן הקריסה. הגשר עבר שיפוצים בזמן האחרון.

    בעיר גנואה שבאיטליה, ניצב לו גשר ענק מימדים, גשר נורמנדי, כ-90 מטרים גובהו ואורכו יותר מקילומטר. הגשר מחבר בין גנואה לערין שבסביבה, הגשר חוצה את הנהר ועובר מעל הבניינים שבסביבה.

    הגשר עבר שיפוצים ועבודות תחזוקה לאחרונה, יש הטוענים שבשל השיפוצים והכשלים ההנדסיים בבניית הגשר הביאו לקריסתו בשעה 11:30 בבוקר (שעון מקומי) לפתע הגשר קרס אל תוך הנהר, כתוצאה מכך 30 בני אדם נהרגו במקום ו-20 כלי רכב ניזוקו.

    ‏‏צילום מסך (93)

    בקרב ארגוני ההצלה המקומיים, הם חוששים לעשרות הרוגים, באסון הגדול. שר התחבורה דנילו טונינלי הביע כאב על האסון ואמר כי זה נראה כמו "טרגדיה עצומה". סגנו, אדוארדו ריצ'י, היה ביקורתי ותקף את תהליכי תכנון ובניית הגשר: "זה בלתי-מתקבל על הדעת שגשר כה מרכזי לא נבנה כדי להימנע מקריסה כזאת. החלק המרכזי התמוטט".

    כ-200 כבאים נשלחו לזירת האסון כדי לסייע במאמצי ההצלה ואיתור ניצולים.

    מהתמונות שזורמות כל העת ממקום האסון, נראה הרס רב, בתים שנהרסו מקריסת הגשר, חתיכות בטון ענקיות שקרסו אל תוך הנהר, מסוקים רבים שהגיעו לחלץ, ועל פי הדיווחים הצליחו לחלץ שני אנשים מהנהר.

    ‏‏צילום מסך (92)

    תושבים רבים סיפרו לערוצי החדשות המקומיים: כי זה היה נראה כמו תרחיש מלחמה או אסון בלתי נתפס. גשר ענק קורס בקול רעש אדיר, כלי רכב נפלו יחד איתו למים קולות של צעקות וצרחות נשמעו באוויר. זה היה קשה לראות את המחזה הבלתי יאומן.

    ממשרד החוץ נמסר: כי הוא בודק אם יש ישראלים שהיו מעורבים בתאונה.



    0 תגובות