אורח בא לבני ברק: ראש עיריית ברדיטשוב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אורח בא לבני ברק: ראש עיריית ברדיטשוב

    ראש עיריית בריטשוב הגיע לביקור רשמי בעיר בני ברק | ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט אמר: "עיריית בני ברק מביעה את הערכתה על סיועה של עיריית ברדיטשוב שבאוקראינה לשמירה של האתרים הקדושים שבתחומה"

    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט אירח בלשכתו את ראש עיריית ברדיטשוב וסילי מזור ואת המשלחת העירונית שהגיעה לבקר במשרדי העירייה ובמוסדות ובאתרים שונים בעיר בני ברק.

    זייברט אמר: "עיריית בני ברק מביעה את הערכתה על סיועה של עיריית ברדיטשוב שבאוקראינה לשמירה של האתרים הקדושים שבתחומה, ובהם של הגה"ק רבי ליבר הגדול זצוק"ל, מגדולי תלמידי הבעל שם טוב הנמצא באמצע העיר ושל הגה"ק רבי לוי יצחק מברדישוב זצוק"ל, הנודע בעולם היהודי כולו שבבית החיים שבקהילה ועזרתה לקידום החיים היהודיים בעיר".

    המשלחת כללה את הרב משה טלר, שליח חב"ד פעיל ונמרץ בעיר ובמחוז כולו, מר גנדי כיסלוק, ראש הקהילה היהודית בעיר ברדיטשוב; הרב יחיאל יהושע וירצברגר, בנו של הגאון רבי יוסף וירצברגר שליט"א, אב"ד ברדיטשוב שפועל גדולות ונצורות בעיר, כבר למעלה מ-25 שנה, כהקמת בניין מקווה חדש ומפואר מול בית החיים של העיר, את הכנסת האורחים להמונים המגיעים לעיר ופעילויות יהודיות ותורניות מגוונות כחלוקת תפילין, מזוזות, אוכל כשר ועריכת בר-מצוות לילדי העיר והאזור. במשלחת השתתפו גם זלמן לייב מרמורשטיין, הפעיל בעיר ברדיטשוב ודוד בורנשטיין, עוזרו של משה טלר, שליח חב"ד; נציג נוסף של העירייה ורעיית ראש העיר האורח.

    מטעם העירייה השתתפו בקבלת הפנים משה בצלאל אלתר מלשכת רה"ע; אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה; יוסף צימט, עוזר רה"ע; יוסף גרליץ, יועץ רה"ע; יעקב עקשטיין, מנהל בית העירייה וצוות עירוני בכיר.

    חנוך זייברט, שביקר בעבר בעיר ברדיטשוב ועלה אל הציונים הנודעים, העלה בדבריו את סיועו של מר וסילי מזור, ראש עיריית ברדיטשוב לקידום פרוייקטים יהודיים מגוונים בעיר, הן לתושביה היהודיים והן לאורחיה הרבים ויחסו האוהד למשאלות הקהילה המקומית ולעושים הגדולים לפיתוח ולשמירה על האתרים הקדושים בעיר.

    מר וסילי מזור, ראש עיריית ברדיטשוב ציין את שמחתו לביקור בעיר בני ברק, המונה 203,000 תושבים ומהווה מטרופולין בעולם היהודי כולו לתורה, לחסידות וליצירה בתחומים רבים ומגוונים.

    בסיום המפגש הלבבי, החליפו ביניהם ראשי העיריות שי למזכרות וחתמו על מסמך הסכם לשיתוף-פעולה הדדי בין שתי הערים, בנושאים כפיתוח כלכלי ועסקי, פעילויות של עמותות ציבוריות, שמירה על מונומנטים הסטוריים ובמישורים ציבוריים נוספים.



    0 תגובות