משפחת הלוחם לשרי הקבינט: "קדמו עונש מוות לרוצח בננו"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משפחת הלוחם לשרי הקבינט: "קדמו עונש מוות לרוצח בננו"

    משפחתו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי הי"ד במכתב לקראת פתיחת משפט המחבל: "עונש מוות למחבל יציל חיים"

    צילום: דוברות "אם תרצו"
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחתו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי הי"ד שנהרג לפני כחודשיים במהלך פעילות מבצעית ליד רמאללה שלחה היום (שני) מכתב לשרי הקבינט המדיני- ביטחוני בדרישה להשית עונש מוות למחבל שרצח את בנם.

    "לפני כחודשיים בני היקר סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד, לוחם יחידת דובדבן, נפל במהלך פעילות מבצעית ברמאללה. הפעילות זאת כמו כל פעילות של היחידה הצילה חיי אזרחי ישראל. הצלת חיים זו המטרה למענה רונן רצה להתגייס ליחידה הזאת ולמענה בסופו של דבר הקריב את חייו".

    "כזכור, חמישה מאחיו של המחבל שרצח את רונן ז"ל, אסלאם אבו חמייד, ביצעו  פיגועי טרור, שבהם נרצחו 9 בני אדם. ארבעה מאחיו נשפטו למאסרי עולם מצטברים והאח החמישי נהרג במהלך ניסיון מעצרו. ביום רביעי הקרוב 15.8 בשעה 14:00 יחל משפטו של הרוצח המתועב בבית הדין הצבאי בכלא עופר".

    בתחילת מכתבם ציינו משפחת לוברסקי כי: "ייתכן ואם האחים היו נידונים לעונש מוות רונן לא היה נופל".

    ולדימיר לוברסקי אביו של רונן ז"ל ציין עוד במכתב כי: "עונש מוות למחבלים לא יתן למחבל שום אפשרות לחזור למעגל הטרור. רק עונש מוות למחבלים יבטיח לנו שאחיהם לא ינסו לשחרר אותם ע"י פעולות טרור כמו חטיפות אזרחים וחיילים או פעולות טרור אחרות. רק עונש מוות למחבלים יבטיח לנו שהם לא יהנו מתנאים מופלגים בבתי הכלא שלנו על חשבוננו. רק עונש מוות למחבלים יציל חיים".

    לוברסקי פנה אל חברי הקבינט והדגיש כי הוא מצפה לשינוי אמיתי: "אתם נבחרי הציבור ובידכם לשנות את המדיניות הכושלת הזאת. אל תתנו לפקידים לקבוע את המדיניות לחימה בטרור של מדינת ישראל. בואו נחזיר הרתעה ונציל חיים, כמו שרונן ז"ל שאף לעשות ועשה, כמו שכל חיילנו עושים יום יום, לילה לילה. משפטו של רוצח בני חייב להיות הראשון בשרשרת הצעדים שישנו את המציאות ויתנו תקווה לעם ישראל".

    מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" שמלווה את משפחת לוברסקי יחד עם פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות אמר כי: "את מעגל הטרור יש לנתק, ורק חבילת הרתעה אמיתית יכולה לעשות זאת. מכאן שעונש מוות למחבלים וגירוש בני המשפחה המעורבים לעזה הם מהלכים מצילי חיים במהותם. במקרה הנוכחי אנו רואים כי מדובר במשפחה של מחבלים שהפכו את מעשי הטרור לענף כלכלי של ממש. על הפרקליטות להפסיק את מרחץ הדמים הזה ופעם אחת לדרוש עונש מוות למחבלים. לצערנו, המציאות מראה כי כל טיפול "אנושי" במחבלים רק מעודד אנשים נוספים ללכת בעקבותם".



    0 תגובות