שנת לימודים חדשה: ח"כ מקלב הגיע לנווה יעקב לעקוב אחר התפתחות השכונה

    איתי גדסי No Comments on שנת לימודים חדשה: ח"כ מקלב הגיע לנווה יעקב לעקוב אחר התפתחות השכונה

    אל הביקור לתלמוד התורה שבנישאות מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א התלווה חבר מועצת העיר ישראל קלרמן | השנים סיירו בשכונת נווה יעקב בה ממקום ביה"ס ועמדו אחד מצוקת הציבור במקום

    ח"כ אורי מקלב צילום: יונתן סינדלר | פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פותחים שנה: עם תחילת שנת הלימודים בבתי הספר התורניים ובתלמודי התורה הגיע הבוקר יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב לסיור בשכונות נווה יעקב המתפתחת להפליא, ח"כ מקלב שהגיע יחד עם חבר מועצת העיר ירושלים ישראל קלרמן, נפגש עם תושבי השכונה ושמע מהם את מצוקת הציבור במקום.

    בייחוד תושבי 'רחוב רביץ' אשר קרוי על שמו של אברהם רביץ ז"ל ממייסדי דגל התורה אשר נאלצים לכתת רגליהם למקום מגוריהם כאשר אין במקום תחבורה זמינה או תנאים מינימליים בכדי להתקיים.

    התושבים שטחו בפני מקלב את מצוקתם והסבירו כי אין במקום אף לא חנות מצרכים אחת, זאת עקב בעיות התחבורה הקשות במקום, יצויין כי עוד במושב הקיץ האחרון של הכנסת, פנה ח"כ אורי מקלב לשר התחבורה ישראל כץ והלין בפניו אודות מצוקת התחבורה בשכונה.

    ח"כ מקלב ביקש, כי ישופר השירות בקווי הנסיעה המגעים לשכונת נווה יעקב והסביר כי תחנות ההורדה רחוקות עד למאוד מרחוב רביץ, "האיזור מאוכלס זה זמן רב ואין שם קו אוטובוס, זוגות צעירים נאלצים ללכת קילומטר או יותר ברגל, לעלות עשרות מדרגות – עם עגלות ברגל. לכן אם בקווים האלה תהיה הפרטה מהירה, אני חושב שגם תהיה שם בשורה טובה לתושבי ירושלים" אמר מקלב.

    לאחר מכן יצאו ח"כ אורי מקלב וחבר מועצת העיר ירושלים ישראל קלרמן לגני הילדים החדשים בשכונת נווה יעקב שע"י תלמוד תורה 'תורה ודעת' שבנשיאות מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, מקלב עמד על הגידול במוסדות החינוך אשר מגיעה כתוצאה ישירה מהתפתחותה התורנית של השכונה והתרחבות הקהילה במקום.

    ח"כ מקלב הסביר: כי הצלחתה של השכונה טמונה בראש ובראשונה במוסדות החינוך האיכותיים שבמקום, תושבי השכונה שהתלו לביקור הודו למנהלי תלמוד התורה אשר לא ויתרו ופעלו ללא לאות ונלחמו על קיום תלמוד התורה ופתיחתו כבר בשנה הנוכחית.

    לאחר סיור קצר בתלמוד התורה והגנים, כיבדו מנהלי בית הספר את ח"כ אורי מקלב, בקביעת מזוזה לגני הילדים החדשים, אשר נפתחים השנה אודות לסיועו של חבר המועצה, ישראל קלרמן, יחד עם הצוותים בעירייה, בכדי להביא לפתיחת שנת הלימודים, באופן הראוי והמכובד ביותר למען תושבי העיר. עם סיום הביקור אמר מקלב כי "הצלחתו ורמתו של המוסד נותנת חיזוק להתבססות השכונה כשכונת דגל בירושלים"



    0 תגובות