הקבינט הנחה את צה"ל: להמשיך לפעול בעוצמה כנגד גורמי הטרור

    קובי פינקלר 1 Comment on הקבינט הנחה את צה"ל: להמשיך לפעול בעוצמה כנגד גורמי הטרור

    בתום ישיבת קבינט, הנחה הדרג המדיני את צה"ל להמשיך לפעול כנגד יעדי טרור | לא ברור מדברי ההחלטה, האם ישראל תיזום התקפות נגד חמאס גם אם יתמעטו השיגורים, או שתגיב בעוצמה רק לירי לעבר ישראל

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשיכים לתקוף: הקבינט המדיני ביטחוני התכנס הערב (חמישי) לראשונה מאז נפתח סבב העימות הישיר בין ישראל לחמאס במהלך היממה האחרונה. הישיבה נמשכה קרוב לשלוש וחצי שעות, בתום הישיבה הנחה הקבינט את צה"ל: להמשיך לפעול בעוצמה נגד גורמי הטרור.

    במהלך הדיון המיוחד, קיבלו השרים סקירה ביטחונית מקיפה, על פעילות צה"ל וחיל האוויר ברצועה. בפני השרים הוצגו תרחישים שונים במהלך עימות מול חמאס. כמו כן הועלו מאמצי ההסדרה שמנסים מצרים ושליח האו"ם להוציא אל הפועל מול חמאס וישראל.

    יש לציין, כי ראש הממשלה ושר הביטחון קיימו שתי התיעצויות ביטחוניות, בהשתתפות ראשי מערכת הביטחון, הרמטכ"ל אלופים, ראש השב"ב נדב ארגמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת ועוד.

    בשעות האחרונות לאחר השמדת בניין חמאס, היו מספר אזעקות ביישובי העוטף, אך ממה שנראה בשטח, השיגורים הולכים ופוחתים. מהפחתת האש בשעות האחרונות מתקבל הרושם, שפני חמאס ואף ישראל להביא לרגיעה בשטח.

    בסופו של סבב, אם כך יהיה, חמאס קיבל את תמונת הניצחון בדמות שיגור הרקטה לבאר שבע וישראל השמידה בניין ענק של חמאס.

    מהנחיית הקבינט המדיני, לא ברור אם צה"ל ימשיך ליזום הפצצות כנגד מטרות חמאס, גם אם חמאס ישמור על שקט הלילה, או שרק בתגובה לירי חמאס ישראל תפציץ בעוצמה ברצועת עזה. הערב נראה כי אכן מתחיל תהליך של רגיעה.

    קריסת הבניין היום בעזה

    ההפצצות בעזה היום

    אלוף צבא תושבים

    אלוף פיקוד הדרום הרצי הלוי ואלוף פיקוד העורף בסיור בשדרות היום

    .

    פריסת שיא של מערכות כיפת ברזל היום | פלאש 90

    F180809YS12 .

    הפגיעות בעיר שדרות, 28 פצועים כתוצאה מהנפילות | פלאש 90



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הם מקשקשים שם ואנחנו במקלטים………