- רדיו קול חי - -

לאחיו יאמר חזק: גוש עציון למען תושבי הדרום

איש את רעהו יעזורו: בעקבות המצב הביטחוני, בגוש עציון מזמינים את תושבי הדרום להגיע מחר ליום הפוגה, בו יתארחו בגוש, ייקחו חלק בפסטיבל הבציר, ויבקרו בחוות ארץ האיילים והכל ללא עלות

אחרי יממה של מטחי רקטות לעבר יישובי הדרום, בגוש עציון נרתמים למען התושבים שבקו האש. עמותת התיירות גוש עציון יחד עם החברה לפיתוח גוש עציון בתמיכה וסיוע של המועצה האזורית, יוציאו מחר אוטובוס מהדרום ובו 50 תושבים ליום הפוגה בגוש עציון במהלכו יכנסו לפסטיבל הבציר שיתקיים במקום ויבקרו בחוות ארץ האיילים, והכל ללא עלות. בנוסף מזמינים את כל תושבי הדרום להגיע לפסטיבל וליהנות מכניסה ללא עלות.

פסטיבל הבציר בגוש עציון בהפקת עמותת התיירות של גוש עציון בשיתוף יקבי גוש עציון, נפתח היום בהצלחה רבה כאשר אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ הגיעו ונהנו מבציר ידני, דריכת ענבים בגת, הצגות ומגוון רחב נוסף של הפעלות. הפסטיבל מתקיים זו השנה השלישית, כאשר השנה הוא במתכונת כפולה ויימשך כאמור גם מחר.

זו השנה השלישית של הפסטיבל בגוש עציון והשנה במתכונת כפולה שהפעילות מתקיימת במשך יומיים, כך שתתקיים גם מחר.

יפה שטרית, מנכ"לית מועצת גוש עציון: "גוש עציון מחבק את תושבי הדרום. כולנו בטוחים כי ימשיכו להיות חזקים ולעמוד בגבורה מול המתקפות היוצאות מעזה. אנו מזמינים את תושבי הדרום להפוגה כדי להתחזק יחד עם כל עם ישראל. משימת הגנת המולדת היא קודם כל ולפני הכל התיישבות חזקה. 'איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק' ".

משה ברוס, מנכ"ל תיירות גוש עציון: "לאור המצב הביטחוני בדרום, החלטנו לא להישאר אדישים למצב, ואירגנו יום הפוגה לתושבי הדרום הכולל אוטובוס, כניסה לפסטיבל הבציר ללא עלות וביקור בחוות ארץ האיילים. אני מודה לכל השותפים שנרתמו לסייע בכך, תודה מיוחדת לליאור לוי מנהל החווה. כולי תקווה שהביקור הבא של תושבי הדרום אצלנו בגוש עציון יהיה בימים טובים יותר".

אהרוני נויבואר, מנכ"ל החברה לפיתוח גוש עציון: "לאור המצב הביטחוני בדרום, החברה לפיתוח גוש עציון נרתמה ליוזמה של עמותת תיירות גוש עציון לארגון יום הפוגה לתושבי הדרום. אחד מהערכים שחברתנו חרטה על דגלה הינו תמיכה וסיוע לתושבים. כולנו תקווה שלא נצטרך דברים כאלה בהמשך, ותושבי הדרום יוכלו לחזור לשגרה. אנו קוראים לכל חברות הפיתוח בארץ להצטרף ולחשוב איך לעזור לאחינו תושבי הדרום