צה"ל: המבנה שהופצץ שימש את חמאס לצרכים צבאיים

    קובי פינקלר 2 Comment on צה"ל: המבנה שהופצץ שימש את חמאס לצרכים צבאיים

    המגעים בין ישראל חמאס על הסכם הפסקת אש מתקיימים כל העת | בקבינט הביטחוני ישנה תמימות דעים כנגד מבצע צבאי ברצועה | האם הפצצת הבניין הייתה אקורד סיום של הסבב הנוכחי | דו"צ: ההפצצה הייתה לאור היכולת המודיעינית והמבצעית של צה"ל והיא תתעצם ותעמיק ככל שידרש

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התקיפה הגדולה: תקיפת הבניין היום (חמישי) המשרת את כוחות ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, נראית כאקורד סיום של סבב הלחימה הנוכחי, מדיווחים המתפרסמים בכלי התקשורת, נראה כי פני ישראל להגיע להסדרה מול חמאס. בהחדשות דווח כי ישראל אינה מעוניינת במהלך צבאי ברצועה וכי יש להחלטה הזו תמימות דעים בקבינט.
    בינתיים מצרים מתווכת לקראת הסכם רגיעה, ישראל עדיין מדברת עם חמאס במספר ערוצים. מהצד הפלסטיני נראה כי חמאס מעוניין ברגיעה, היום חמאס והג'יהאד האסלאמי הודיעו: כי לא הם שיגרו את הרקטה לעבר העיר באר שבע, ככל הנראה בניסיון להרגיע את ישראל.
    ישראל המעוניינת בתמונות ניצחון בסוף הסבב הנוכחי, או בתמונות כח, הפציצה בניין בן חמש קומות במרכז הרצועה, הדבר נראה כאקרוד סיום של הסבב הנוכחי. יש לציין כי לאחר הפצצת הבניין חמאס בתגובה שיגר מטחים אל עבר יישובי העוטף.
    לאחר ההפצצה מוסר דובר צה"ל: כי מטוסי קרב של צה"ל  תקפו בניין בן 5 קומות, המשרת את כוחות ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס, בשכונת רימאל בצפון רצועת עזה. המבנה שימש את חמאס לצרכים צבאיים.
    היחידה היא הזרוע המבצעת של ההנהגה המדינית של ארגון הטרור חמאס, אמונה ומנהלת את כל פעילות ביטחון הפנים ברצועה. חלק מאנשי היחידה לביטחון פנים פעילים גם בזרוע הצבאית של חמאס. במבנה משרדים המשמשים נושאי משרה בארגון.
    התקיפה בוצעה בהמשך לתקיפות הנרחבות שביצע צה"ל ובתגובה לירי של ארגון הטרור חמאס לעבר העיר באר-שבע מוקדם יותר היום. תקיפה זו הינה ביטוי ליכולת המודיעינית והמבצעית של צה"ל, שתעמיק ותתעצם ככל שיידרש.
    עוד נמסר מדו"צ: צה"ל נחוש לבצע את משימת ההגנה על אזרחי ישראל, ערוך ומוכן לתרחישים מורכבים, על פי מדרגות הולכות ועולות וככל שיידרש. עוד אמר דובר צה"ל: ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל.


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עפיפון תבעירה נחת בביתר עילית בפארק שבעת המינים