מקומם: האוטובוסים חלפו ריקים בצומת השומם ולא עצרו

    דוד פיינגולד No Comments on מקומם: האוטובוסים חלפו ריקים בצומת השומם ולא עצרו

    זלזול חמור: נוסעים שהמתינו בצומת בצפון לאוטובוסים לכיוון בני ברק נדהמו לגלות את האוטובוסים חולפים על פניהם בלא שאוספים את הנוסעים | אוטובוסים לכיוון תל אביב וירושלים, גם כן לא עצרו והנוסעים נאלצו להמשיך להמתין | החברה בתגובה: "תגברנו את האוטובוסים; העניין הועבר לבדיקה"

    אוטובוס "נתיב אקספרס"
    צילום: סרגיי אטל, פלאש 90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפור מטריד על התנהלות חמורה של חברת תחבורה ציבורית שכפי הנראה חטאה לתפקידה ולשליחות המוטלת עליה. החברה היא "נתיב אקספרס" והאיזור המדובר הוא איזור הצפון.

    בתקופה זו של בין הזמנים רבים הנוסעים לצפון ובחזרה למקום מושבם, המשתמשים בתחבורה הציבורית. חברת נתיב אקספרס מפעילה קווים, בין היתר, גם באיזור זה.

    בשעות האחרונות הגיעו תלונות רבות של נוסעים הממתינים באחת מהצמתים הלא מאד מרכזיים, המספרים על אוטובוסים הנוסעים לכיוון בני ברק, תל אביב וירושלים, שנמנעים מלעצור בצומת. ההמתנה, תחת השמש, נעשית קשה וקשה והנוסעים, בלית ברירה, נוסעים דרך ארוכה יותר כשהם בוחרים לעלות על קווים אחרים המגיעים לנקודות מרוחקות יותר, אבל קרובות יותר לגוש דן.

    שרי (שם בדוי) מספרת לאתר קול חי: "המתנתי בתחנה לאוטובוס לכיוון בני ברק. חלפו על פני ארבעה אוטובוסים לכיוון בני ברק ולא עצרו. חלק מהאוטובוסים היו ריקים ומקום רב לשבת היה שם".

    היא ממשיכה ומגוללת את סיפורה: "חשבתי לנסוע לתל אביב ומשם לנסוע לבני ברק, אך שני אוטובוסים לכיוון תל אביב לא עצרו גם כן".

    לדבריה, גם אוטובוס שנסע לכיוון ירושלים חלף על פניה ולא עצר, "לבסוף אוטובוס שנסע לכיוון ירושלים עצר, ההרגשה היתה שעושים לנו טובה. הרגשנו זלזול".

    מחברת נתיב אקספרס טרם נמסר: "

    מחברת נתיב אקספרס נמסר בתגובה: "בשל תקופת בין הזמנים, תגברנו אוטובוסים מעבר למחויבות הרגילה, בין היתר על ידי קבלני משנה שיעשו חלק מהקווים. לאוטובוסים המופעלים על ידי קבלני משנה יש נהלים מוקפדים מאלו שבאוטובוסים של חברה ציבורית רגילה. התלונה הועברה לבדיקה ובמידה ועבר אוטובוס ובו מקומות ישיבה ולא עצר, העניין יטופל כדין. אנחנו מתנצלים בפני הממתינים על השהות הממושכת".

    בחברה הוסיפו: "נציין, כי במסגרת ההיערכות לימי בין הזמנים, עם הבנה שקווי ה-900 הם הנדבך המרכזי שלנו, ערכנו כנסי הסברה לנהגים לפני בין הזמנים, בהם פירטנו את חשיבות ההקפדה על הצרכים המותאמים לציבור החרדי. אנחנו גאים לסיים את תקופת בין הזמנים בהצלחה מרובה", אמרו בחברה.



    0 תגובות