לילה לא שקט בדרום: מאות שיגורים; פצועה קשה באשכול

    קובי פינקלר, שלמה ריזל ובנצי ליזרוביץ' 1 Comment on לילה לא שקט בדרום: מאות שיגורים; פצועה קשה באשכול

    לילה סוער בדרום: מטח קסאמים ופצצות מרגמה ניתח על יישובי הדרום וארבעה עשר בני אדם נפצעו, אחת במצב בינוני עד קשה | חיל האוויר השיב בתקיפות חסרות תקדים בעזה וחיסל שלושה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לילה סוער עבר על תושבי הדרום. מאות שיגורי קאסמים ופצצות מרגמה זוהו וחלקם נפלו וגרמו לנזק ולנפגעים.

    בשעת בוקר מוקדמת דווח על פצועה בינוני עד קשה עם פציעות בחזה ובגפיים ופצוע קל במועצה האזורית אשכול. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול ראשוני במקום ופינו אותם לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.

    חובש בכיר במד"א עמרם אסור סיפר: "קיבלו קריאה על נפילה עם נפגעים במועצה. בכניסה לישוב, תוך כדי שיחה טלפונית עם מזמינת האמבולנס נאמר לנו כי הפצועה נמצאת ברכב פרטי בסמוך לאחד הבתים, פיצלנו את הכוחות שלנו, צוות הניידת טיפול נמרץ חבר לרכב ואמבולנס נוסף נסע לזירת האירוע. ברכב שכבה אישה תאילנדית כבת 30 בהכרה כשהיא סובלת מפציעה מדממת, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ותרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותה במצב יציב לבי"ח. צוות האמבולנס שסרק את הזירה איתר גבר שנפצע באורח קל ופינה גם אותו לבי"ח".

    אתמול בשעות הערב שנים עשר בני אדם נפגעו, חלקם הוגדרו כנפגעי חרדה וחלקם נפצעו.

    דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס אמר: "פעילות צה"ל נמשכת במלוא העצמה כל העת, למען בטחון יישובי עוטף עזה. עם זאת הדיווחים אודות מבצע שהחל כוזבים", בכך הכחיש מבצע עליו החלו שמועות לצוץ.

    צה"ל תקף הלילה בעזה וכתוצאה מכך נפצעו שישה בני אדם וחוסלו שלושה.

    פוזי ברהום, דובר חמאס, אמר: "ההתנגדות מתעקשת לשאת את אחריותה להגיב לפשעי הכיבוש ולהגשים את דמם של הקדושים המעונים".

    שליח האו"ם למזרח התיכון אמר: "אני מודאג מהמצב, במיוחד מירי הרקטות על תושבי הדרום. זיהיתי את המצב ההמוניטרי, הבטחוני והפוליטי בעזה והזהרתי מפניו. האו"ם פועל בשיתוף מצרים והצדדים במאמצים חסרי תקדים, למנוע הידרדרות נוספת"



    1 תגובות

    מיין תגובות