להקת הילדים באלבום חדש • האזינו

    דוד קליגר 6 Comment on להקת הילדים באלבום חדש • האזינו

    להקת הילדים ה'קינדרלעך', עושה את זה שוב, ובגדול. לאחר חודשים ארוכים של ציפייה מוציאים 'קינדרלעך' את 'סבבה', אלבומם החדש והרביעי במספר שפותח את עונת הקיץ של הלהקה שתכלול סיבוב הופעות בכל העולם עם מיטב ארבעה עשר שירי האלבום, כשבשיאו מופע השקה יוקרתי ונוצץ כמיטב המסורת של 'קינדרלעך'.

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    להקת 'קינדרלעך' מוציאה אלבום חדש ורביעי בשם 'סבבה', הכולל ארבעה עשר שירים של מיטב היוצרים במוזיקה היהודית, ומשחררת כסינגל את שיר הנושא 'סבבה' אותו כתבו דוד פדידה, ואיציק דדיה שגם הלחין והפיק מוסיקלית.

    להקת הילדים של ישראל 'קינדרלעך', עושה את זה שוב, ובגדול. לאחר חודשים ארוכים של ציפייה מוציאים 'קינדרלעך' את 'סבבה', אלבומם החדש והרביעי במספר. האלבום פותח את עונת הקיץ של הלהקה שתכלול סיבוב הופעות בכל העולם עם מיטב שירי האלבום, כשבשיאו מופע השקה יוקרתי ונוצץ כמיטב המסורת של 'קינדרלעך'.

    ארבעה עשר השירים באלבום מגוונים מכל הסגנונות המוסיקליים, עם מיטב הכותבים, המלחינים והמפיקים – בין השמות הבולטים באלבום ניתן למצוא את הזמר והיוצר איציק דדיה שחתום על כמה להיטים מתוך האלבום, כולל שיר הנושא 'סבבה'. צמד המוזיקאים אלי קליין ואיצי ברי שכתבו, הלחינו ועיבדו מספר שירים. המלחין ר' שלמה יהודה רכניץ, מאסטרו גרשון פריישטט, המוזיקאי ישראל סוסנה שכתב והלחין את הסינגל הקודם 'רוצים לשמוח', היוצרת מירי ישראלי, דורון אלימלך, שרון אבילחק ועוד. כמו כן, האלבום כולל גם דואטים מיוחדים של קינדרלעך עם איציק דדיה, עוזיה צדוק וזמר צעיר ומבטיח בשם שי זוהר.

    "אנחנו גאים להוביל יחד עם 'קינדרלעך' את המוזיקה החדשנית, האיכותית והמקצועית ביותר במגזר", אומר דוד פדידה, מפיקם המיתולוגי של 'קינדרלעך'. "בכל חמש עשרה שנות הלהקה, תמיד חיפשנו לחדש ולפרוץ דרך חדשה מבחינה מקצועית, וב"ה הצלחנו לעשות זאת שוב עם אלבום איכותי ברמות הגבוהות ביותר. אני רוצה להודות לכל השותפים באלבום המיוחד הזה, בראש ובראשונה לאיציק דדיה "המנטור" המוזיקלי של הלהקה, לצמד המנצח אלי קליין ואיצי ברי, ולכל שאר היוצרים שעשו עבודה יוצאת מן הכלל".

    האזינו ל"רוצים לשמוח" מתוך האלבום!

    צילום: יחסי ציבור

    צילום סטילס: הדס עזריאלי



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      ממש חמודד השיר

    2. 5

      שיר מגניב ביותר!

    3. 4

      איזה חמודים התאומים – דוד ויונתן

    4. 3

      איפה אפשר למצוא את האלבום של המושלמים האל???????
      חולה עליכם!!!!