בחירות במועדן: נתניהו שוחח עם ליברמן וליצמן על 'חוק הגיוס'

    איתי גדסי No Comments on בחירות במועדן: נתניהו שוחח עם ליברמן וליצמן על 'חוק הגיוס'

    על רקע החלטת בג"ץ אתמול, מלאכת אישור החוק נעשית תכופה יותר. משני צידי המתרס נמצאים ליצמן וליברמן כל אחד מושך לכיוונו, נתניהו נכנס באמצע ומנסה להגיע להבנות על חוק הגיוס, עוד טרם יפתח מושב החורף

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עתיד הממשלה: לשכת ראש הממשלה הודיעה היום (רביעי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח היום בנפרד עם ח״כ וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן ועם שר הביטחון אביגדור ליברמן בעניין אישור 'חוק הגיוס'.

    עוד נמסר מלשכת ראש הממשלה: "יש רצון משותף לפתור את נושא הגיוס וללכת לבחירות במועדן. הדיונים יימשכו בשבועות הקרובים."

    ההודעה מגיעה על רקע החלטת בג"ץ אתמול, כי בתוך שלושה חודשים הכנסת מחוייבת לאשר את חוק הגיוס, הדבר מאפשר לכנסת רק חודש אחד של פעילות פרלמנטרית לאחר פתיחת מושב החורף, במהלכו יצטרך ראש הממשלה להעביר את החוק בתמיכת כלל סיעות הקואליציה.

    היו שחששו כי בפרק הזמן הקצר, לא תתאפשר מלאכת תיקון החוק ובנוסף לזכות בתמיכת אביגדור ליברמן, שהצהיר בעבר, כי החוק יעבור ככתבו וכלשונו ללא שינויים. החשש היה כי ייתכן וראה"מ כן מעוניין להקדים את הבחירות על רקע משבר חוק הגיוס, או לחילופין ליברמן והמפלגות החרדיות יפוצצו הכל.

    הודעת ראש הממשלה, נותנת רגע של תקווה, כי ייתכן  ושר הביטחון יתרצה לתיקונים הקטנים אשר שמבקשות הסיעות החרדיות בחוק. ראש הממשלה כבר אמר בהודעה, שהוא אינו מעוניין בבחירות.



    0 תגובות